115 $
100 $
Besparelsesbesked! 41 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 41 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 170 $ pr. overnatning.

156 $
125 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 140 $ pr. overnatning.

247 $
197 $
131 $
98 $
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 131 $ pr. overnatning.

Mercure Hotel MOA Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
74 $
70 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 89 $ pr. overnatning.

Steigenberger Hotel Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
174 $
111 $
Besparelsesbesked! 24 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 24 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 146 $ pr. overnatning.

138 $
119 $
Besparelsesbesked! 26 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 26 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 161 $ pr. overnatning.

104 $
71 $
450 $
135 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 174 $ pr. overnatning.

Hotel Berlin, Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
91 $
86 $
Priceline
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 99 $ pr. overnatning.