“Super sted”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Hotel 38
Vurderet som nr. 157 ud af 635 hoteller i Berlin
Anmeldt 7. februar 2017 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel, super morgenmad og rigtig gode senge. Pænt og rent og det hele virkede meget nyt. Vil gerne bo der igen. Gå afstand til mange af de steder man gerne vil se når man er i Berlin. Ikke ryger hotel. Dejligt.

Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, Kristina O
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15. oktober 2015

Første, men absolut ikke sidste gang, vi bor på Hotel 38. Vi foretrækker at bo i Mitte, har boet på en del hoteller i området, og nu er Hotel 38 er blevet 'vores' hotel. Enkelt, men lækkert og velfungerende med parkeringsmulighed på den anden side af vejen, Oranienburger Strasse, 15 euro pr. døgn. Hund velkommen, og her betaler man ikke overpris for denne. Fyldigt og varieret morgenbuffet. Meget venligt personale.

Overnattede: Oktober 2015
Tak, Birthe4
Anmeldt 6. december 2014

Boede her i tre nætter. Pænt og rent værelse med vindue ud til gården. Her var meget stille og roligt. Morgenmaden var rigtig god og der var masser at vælge i mellem. Bedste Wi-Fi vi har oplevet på et hotel. Hotellet havde fået 5 hvis der havde været nogle skuffer eller skabe på værelset til vores tøj. Hotellet ligger rigtigt godt, da der er kort til tog og sporvogn så det er nemt at nå alle hjørner af Berlin. Og der er masser af gode spisesteder i området. Klart det bedste sted vi har boet i Berlin og vi kommer helt sikker igen.

Værelsestip: Værelse 303 var meget stille og roligt.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: December 2014, rejste som par
Tak, Jimmi22
Anmeldt 24. september 2014

Vi boede 3 nætter på hotellet og var rigtigt glade for det samt placeringen.
Da vi skulle tjekke ud fungerede deres kort-læser ikke hvilket betød at vi skulle ud på gaden for at hæve kontanter.
I hæveautomaten fik man en rigtig dårlig kurs hvilket gav en ekstra regning på +10% i forhold til den aftalte pris.
Vi påtalte det på hotellet, men de var ikke indstillede på at godtgøre vores mer-udgift - dårlig stil da der formentlig kun var nogle få gæster fra ikke-euro lande, så resten har ikke mærket til dette.

• Overnattede: September 2014, rejste som par
Tak, Mikaelfj
Anmeldt 28. november 2013

H38 er hvad jeg vil karakterisere som et designerhotel. Spændende indretning, fantasktisk morgenmad og beliggenhed er i top i et spændende kvarter - sporvogn og U-bahn lige uden for.
Hvis man er til at spadsere er det kun fantasien, der sætter grænser for hvilken vej man skal vælge.

• Overnattede: November 2013, rejste med familie
Tak, Pia K
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Berlin
ApartHotel Residenz Am Deutschen Theater
Nr. 155 af 635 i Berlin
748 anmeldelser
Leonardo Hotel Berlin Mitte
Vis priser

Har du været i Hotel 38? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel 38

Adresse: Oranienburger Str. 38, 10117 Berlin, Tyskland
Beliggenhed: Tyskland > Berlin > Mitte
Faciliteter:
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 157 ud af 635 hoteller i Berlin
Prisområde: 636 kr.-1.141 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel 38 3*
Antal værelser: 18
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og Agoda, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel 38. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?