115 $
100 $
Besparelsesbesked! 41 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 41 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 170 $ pr. overnatning.

156 $
125 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 141 $ pr. overnatning.

247 $
197 $
104 $
87 $
Pestana Hotel Group
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 113 $ pr. overnatning.

131 $
98 $
Besparelsesbesked! 24 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 24 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 129 $ pr. overnatning.

Mercure Hotel MOA Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
78 $
70 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 89 $ pr. overnatning.

104 $
71 $
138 $
119 $
Besparelsesbesked! 26 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 26 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 161 $ pr. overnatning.

450 $
135 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 174 $ pr. overnatning.

Hotel Berlin, Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
91 $
86 $
Priceline
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 99 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 15. oktober 2015

Første, men absolut ikke sidste gang, vi bor på Hotel 38. Vi foretrækker at bo i Mitte, har boet på en del hoteller i området, og nu er Hotel 38 er blevet 'vores' hotel. Enkelt, men lækkert og velfungerende med parkeringsmulighed på den anden side af vejen, Oranienburger Strasse, 15 euro pr. døgn. Hund velkommen, og her betaler man ikke overpris for denne. Fyldigt og varieret morgenbuffet. Meget venligt personale.

Overnattede: oktober 2015
Tak, Birthe4
Anmeldt for 6. december 2014

Boede her i tre nætter. Pænt og rent værelse med vindue ud til gården. Her var meget stille og roligt. Morgenmaden var rigtig god og der var masser at vælge i mellem. Bedste Wi-Fi vi har oplevet på et hotel. Hotellet havde fået 5 hvis der havde været nogle skuffer eller skabe på værelset til vores tøj. Hotellet ligger rigtigt godt, da der er kort til tog og sporvogn så det er nemt at nå alle hjørner af Berlin. Og der er masser af gode spisesteder i området. Klart det bedste sted vi har boet i Berlin og vi kommer helt sikker igen.

Værelsestip: Værelse 303 var meget stille og roligt.
  • Overnattede: december 2014, rejste som par
Tak, Jimmi22
Anmeldt for 24. september 2014

Vi boede 3 nætter på hotellet og var rigtigt glade for det samt placeringen.
Da vi skulle tjekke ud fungerede deres kort-læser ikke hvilket betød at vi skulle ud på gaden for at hæve kontanter.
I hæveautomaten fik man en rigtig dårlig kurs hvilket gav en ekstra regning på +10% i forhold til den aftalte pris.
Vi påtalte det på hotellet, men de var ikke indstillede på at godtgøre vores mer-udgift - dårlig stil da der formentlig kun var nogle få gæster fra ikke-euro lande, så resten har ikke mærket til dette.

• Overnattede: september 2014, rejste som par
Tak, Mikaelfj
Anmeldt for 28. november 2013

H38 er hvad jeg vil karakterisere som et designerhotel. Spændende indretning, fantasktisk morgenmad og beliggenhed er i top i et spændende kvarter - sporvogn og U-bahn lige uden for.
Hvis man er til at spadsere er det kun fantasien, der sætter grænser for hvilken vej man skal vælge.

• Overnattede: november 2013, rejste med familie
Tak, Pia K
Anmeldt for 16. juli 2012

Vi er utroligt glade for at have valgt dette hotel! Stilfuldt hotel, lækker morgenmad og venligt personale. Også en super beliggenhed. Går man på gaden om aftenen vil man se prostituerede piger, dog langt fra generende. Ikke helt nem at finde i første omgang, da man ikke kan regne med husnumre i Berlin. Vi havde en ekstra opredning på et dobbeltværelse, da vi havde en datter med. Super dejligt ar det er en rigtig seng, og ikke bare en "klap op og ned seng". Vores 16-årige datter var glad for gratis wifi. Stedet kan blive kedeligt, hvis man har mindre børn med. Vi spurgte efter lidt rådgivning i receptionen, og fik hurtigt svar. En enkelt gang kunne de ikke give sikkert svar, men undersøgte det, og kom hurtigt derefter med hurtigt og korrekt svar. Kan sikkert anbefales!

Overnattede: juli 2012, rejste med familie
Tak, Cecilie H