Google
fra 36,59 $
fra 83,38 $
fra 150,45 $
Anmeldt d. 26. maj 2016

Nu var jeg ikke inde i bygningen, så den kun udefra, men fik fortalt noget om den, så jeg synes det er flot

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, erling7400
Anmeldt d. 5. maj 2016

Tog i flere niveauer og det samme gælder butikker, dog ikke de mest inspirerende af slagsen, husk dog at her er døgnåbent apotek, hvis man får brug for et.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Bo T
Anmeldt d. 15. april 2016

Europas største Etagebanegård i 5 etager! Ren! Bygningen lige op ad Spree floden gav problemer med indtrængende vand. Den store bygning over sporene er bygget i 2 dele , bygget lodret i luften og siden sænket 90 grader ned over sporene og boltet sammen!

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, OleK813
Anmeldt d. 27. januar 2016

Meget flot arkitektonisk banegård. Der er mange butikker og mindre spisesteder, alt fra amerikansk fastfood til vietnamesisk. Det kan være svært at finde det spor ens tog går fra, men der er en god information, hvor man kan få hurtig hjælp.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, Mette M
Anmeldt d. 19. november 2015

Offentlig befordring er meget let i Berlin så man kan sagtens tage fly eller tog til byen og så bruge de offentlige trafik midler til at komme rundt til det man gerne vil se og besøge

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, AFDAIRY