“Okay mad til fair pris.”
Anmeldelse af Kartoffelkiste

Kartoffelkiste
nr. 522 af 7.761 Restauranter i Berlin
Prisklasse: 6 US$ - 15 US$
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg-Wilmersdorf
Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Vi boede på Hotel Palace og ankom sent, så vi ville gerne spise tæt på hotellet.
Maden var okay, ikke noget vildt men smagte fint og til meget fair pris.
Betalte 39 euro for 2 Wienerschnitzel, en øl og et glas hvidvin.
Det er ikke så nemt at finde restauranten, man skal ind i selve centret og op på 1. sal.
Alt i alt fint til prisen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, christinab613

Anmeldt 31. december 2019

Har flere gange besøgt stedet når vi er i Berlin, og alle retter er flotte store portioner og frisklavet, men desværre oplevede vi en sur ældre tjener han bør lære hvordan kundeservice er eller gå på pension. vi vil gerne komme igen men håber ikke at opleve denne tjener

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, Brian B
Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Efter at vi havde spist en ok middag, med laks og beef hvor tjeneren væltede stearinlyset et fint rødt et ud over en af os hvor han bare grinede, det røde stearin røg ud over en bar arm og skjorte uden tjeneren gjorde mere ud af det det mindste han kunne var da og spørge om der var sket noget, og i det halv mørke var det svært at se hvor meget der ramte skjorten hvilket var en hel del.
Da vi ville betale spurgte tjeneren om der ikke skulle lægges nogle drikke penge på da vi betalte med kort hvortil vi svarede at det skulle der ikke hvor tjeneren sagde nå ja i er jo dansker, det han ikke viste var at den der betalte sad med en fin slat drikkepenge i hånden men der blev de for magen til frækhed at selv bede om drikkepenge og bagefter svine danskerne til for ikke at give drikkepenge det må være folks egen sag om de syntes betjeningen er så god at det skal belønnes har aldrig før mødt en tjener der selv Beder om penge så godt var helheds indtrykket heller ikke og det er første gang vi ikke har givet en skilling når vi går der går grænsen men det er vel fordi han var tysker han mente at det er ok at bede om drikkepenge. Flabethed belønnes ikke.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, jonnam821
Anmeldt 13. oktober 2019

Besøget var en god oplevelse, stille og rolig atmosfære.
Maden var god, saftig bøf - og gode bagte kartofler.
Et besøg værd.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, buckeyemilton
Anmeldt 19. februar 2018 fra mobile enheder

Elendig schnitzel, brændte hash (og ikke fries som bestilt) kålsalat som var helt blød og gammel, total sløv og langsom betjening, men ok beliggenhed og fantastisk selskab!

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Ulrik B

Rejsende, der kiggede på Kartoffelkiste, kiggede også på

Har du været i Kartoffelkiste? Fortæl om dine oplevelser!