“Hyggeligt lokale.”

nr. 354 af 9.230 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt for 22. juni 2017

Vi var der i asparges sæsonen og fik et udmærket måltid.
Min hustru ville gerne have asparges suppe, hvilket ikke var at finde på spisekortet.
Forespurgte omkring dette og efter en henvendelse i køkkenet, fik vi oplyst, at dette godt kunne lade sig gøre.Fin service.
Hyggeligt lokale og flinkt personale.
Vender gerne tilbage en anden gang.

Tak, Erik L

Anmeldt for 25. august 2014 fra mobile enheder

Schnitzel ok, men ikke prangende. Gode øl derimod. Venlig betjening, men bærer lidt for meget præg af placeringen i turistland - der skal tjenes hurtige penge.

1  Tak, Morten Kramer R... N
Anmeldt for 26. maj 2014

Spiste der for deres tyske mad. Fik en udmærket schnitzel. Betjeningen var langsommere end langsom! Det tog vores selskab på 15 personer over en halv time at få afregnet med personalet. Beliggenheden betaler du for, maden skal du ikke komme for.

• Stemning
2  Tak, Kulturkent
Anmeldt for 24. juli 2013

Vi var tre personer, der skulle ave en arbejdsfrokost. Jeg var nok heldigst, for jeg valgte en hel aldeles god Matjesfilet - den kan hermed anbefales på det varmeste. Det var godt med tilbehør - det var også tilfældet for de to andre. - Gadelivet omkring stedet er livligt og roligt. - Stedet har lokaliteter inde og ude. Lokalerne inde er indrettede i forskellige tyske stilarter.

• Stemning
Tak, NielsJLangkilde
Anmeldt for 4. april 2012

Dejligt sted ved Alexander Platz. Kan anbefale matsjesfilet.

Tak, Sommer51

Rejsende, der kiggede på Gasthaus Julchen Hoppe, kiggede også på

Har du været i Gasthaus Julchen Hoppe? Fortæl om dine oplevelser!