6 personer kigger på dette hotel
Agoda.com137 $
Travelocity137 $
Prestigia.com228 $
Anmeldt d. 21. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket 3 overnatninger på hotellet incl. morgenmad. Vi valgte hotellet på grund af deres pool og sauna. Hotellet var hyggeligt og personalet var høflige. Rengøringen kunne godt være bedre. Der var stadig beskidt på badeværelset efter rengøringen. Der var et gammelt tv på værelset uden smart-tv funktion og svært at tænde og slukke. Morgenmad på hotellet var lækker med et stort udvalg. Deres poole og sauna område var skuffende. Man skulle være nøgen i de 2 typer saunaer der var, hvilket virkede underligt når der rendte børn rundt i spaen. Poolen var dejlig men der var meget rodet med brugte håndklæder i omklædningen og ved poolområdet selvom der var personale tilknyttet området. Hotellet lå med udsigt til tv-tårnet og berliner dome hvilket var et plus.

Dato for ophold: februar 2020
3  Tak, janlillie
RD_Berlin, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2020

Kære janlillie, tak for din anmeldelse og din detaljerede feedback. Dette hjælper os virkelig med at se, hvor ting går godt, og hvor vi skal forbedre vores opmærksomhed. Vi arbejder allerede med nogle punkter, da de er en del af en større plan for en fremtidig renovering, såsom tv-systemet. Skikken med at bruge saunaen nøgen er faktisk tysk skik, og jeg er ked af at du fandt dette irriterende. Vi værdsætter meget dine kommentarer og ros med hensyn til vores placering og endnu vigtigere vores vidunderlige team. Dette betyder virkelig meget for os, og vi ser meget frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Manager for gæsteoplevelse

Anmeldt d. 19. november 2019 fra mobile enheder

3 dage på dette hotel med en af de bedste beliggenheder i Berlin. Kan også anbefales til familien hvis man vil betale for god service og nærhed til Berlin Mitte. Hyggelig bar i lobbyen. Super god morgenmad og rigelig plads til alle om morgenen.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, henrik236
RD_Berlin, Service Manager hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2019

Tak for den fantastiske anmeldelse henrik236! Dejligt at du og din familie tilbragte en dejlig ferie med os. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Annika, servicechef

Anmeldt d. 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Lækkert hotel med skønne faciliteter. Det er dyrt, men godt. Specielt morgenmaden er lækker - et KÆMPE udvalg af alt, hvad hjertet begærer og mere til. Pool område ligeledes super lækkert med skønne faciliteter.
Personalet på hotellet virkede overfladiske, og ikke interesserede i gæsterne, hvilket trækker min vurdering ned. Information (check-in, concierge, check-out, varsling af lysshow, hvor gardinerne skulle være trukket for fra kl 18-24 hver aften på et værelse med en af Berlins bedste udsigter, hjælp til parkering når vejen var spærret mm) var yderst mangelfuld.
Restaurant var rigtig god - både kvalitet, udvalg og betjening.

1  Tak, Annehedegaard
RD_Berlin, Rooms Coordinator hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

428/5000
Kære Annehedegaard,
tak så meget for at du tog dig tid til at skrive om dit nylige ophold hos os - kun med feedback som dit kan vi konstant kontrollere, hvad der går godt, og hvor tingene kan forbedres, og jeg er så ked af, at vi ikke var i stand til at gøre du en begejstret fan af vores hotel og tjenester.
Vi vil følge op på alle punkter og sørge for at forbedre vores serviceniveau, hvor vi kan.
Katja Jacobi

Anmeldt d. 21. oktober 2019

Vi havde 3 nætter på hotellet. Skønne faciliteter, men servicen fra personalet levede ikke op til hotellets standard. Restaurant er i top og kan klart anbefales
Mangelfuld info ved check-in, room-service kom ind på værelset om morgenen kl 8 uden at banke på (hørte det i hvert fald ikke). Manglede info om lysfestival, hvor gardinerne skulle være trukket for fra kl 18-24 (i nok et af byens bedste udsigter), Sengene var relativt hårde.
Det hele er små detaljer, men vi havde også høje forventninger til hotellet og servicen.

1  Tak, ahedeg554296

447/5000
Kære ahedeg554296,
Katja Jacobi - Værelseskoordinator

Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde oprindelig reserveret 3 nætter med ankomst mandag i efterårsferien. Senere besluttede vi os for, at køre til Berlin allerede søndag og reserverede derfor yderligere en overnatning med udtrykkelig henvisning til, at den skulle ses i sammenhæng med den oprindelige reservation. Ankommet til Berlin vidste receptionisten ikke, at der var 2 sammenhængende reservationer. Efter nogen søgen fandt han den dog. Vi havde bedt om et værelse med udsigt til slottet, men det mente han ikke, at man kunne imødekomme (selvom det er sket mange gange tidligere). Han forklarede, at der ikke var værelse med udsigt til slottet. Formelt set er det rigtig nok, men slottet kan ses far såvel den side af hotellet der vender mod domkirken og den side, der vender mod parken. Konklusionen blev, at vi accepterede en opgradering, hvor morgenmad var inkluderet. Det gik godt med morgenmaden om mandagen. Mandag eftermiddag, da vi kom tilbage fra vores udflugt, viste det sig, at vores nøglekort var annulleret, så vi kunne ikke komme op på det opgraderede værelse. Det viste sig så, at receptionisten ikke havde kodet kortet til de 4 dage, men kun til den første dag. Tirsdag morgen ville man have betaling for morgenmaden. Vi fik damen til at forstå (troede vi), at vi havde fået en opgradering inklusive morgenmaden. Hun lovede at tage sig af det, men det viste sig at hun alene havde skrevet morgenmaden på regningen. Det samme gentog sig nemlig næste morgen - og først efter onsdag formiddag at have talt med en supervisor i receptionen blev det løst. Receptionisten den første dag havde også tastet forkert på vores parkeringsbillet, så den kun gjaldt i 3 dage, men da vi fik regningen ved afrejse var der skrevet 4 dage på - og da vi jo skulle have en ekstrabillet for at få bilen ud, havde man også skrevet den på. Og på regningen manglede rabatterne på spisning i restauranten - og vi brugte megen tid på at få regningen til at stemme. Og vores adresse var forkert - en gammel, som er flyttet fra for mere end 2 år siden.
Det er forbløffende at håndteringen af reservationer er så ringe på et stort hotel som Radisson i Berlin. Vi oplever ikke tilsvarende svigt på andre af Radisson’s hoteller - f.eks. var efterfølgende i Rostock og der kendte man vores adresse og alle de for vores ophold gældende vilkår. - Men vejret var godt og udsigten mod slottet fin - især om aftenen, hvor man kunne nyde lysfesten, der er optakt til 30 års dagen for murens fald.

1  Tak, nihaje
RD_Berlin, Rooms Coordinator hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Kære nihaje,
tusind tak for at have taget dig tid til at skrive en anmeldelse - kun med feedback som din kan vi konstant kontrollere, hvad der går godt, og hvor tingene kan forbedres, og jeg er så ked af, at vi ikke var i stand til at gøre dig til en fantasiv fan af vores hotel og tjenester.