Anmeldt d. 1. juli 2018 fra mobile enheder

Det er stadig et OK hotel og beliggenheden kan man ikke klage over, ligesom p-kælderen er i top med elevator lige op til receptionen. Vi havde bestilt et værelse angivet som premium member rates med udsigt til domkirken. Vi forventede prisen taget i betragtning et større værelse og at prisen inkluderede morgenmad. Værelset syntes efter vores erindring af andre værelser, vi har overnattet i, ikke at være større og morgenmaden viste sig også at komme oven i. Så det man fik var et værelse på 6. etage og adgangen til i minibaren at tage 2 vand/soft drinks uden beregning. Men ikke spiritussen!!
Morgenmaden er OK - men man kunne godt ønske sig, at der var en dresscode, så man ikke skulle spise sammen med gæster i shorts, badetøfler og undertrøje.

Overnattede: juni 2018, rejste som par
Tak, Niels H
RD_Berlin, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juli 2018

Mange tak for din anmeldelse og din feedback Niels H. Vi fejrer din ros og tager også dine mere kritiske punkter til hjertet og vil arbejde på at forbedre os selv. Præmie- og standardværelserne adskiller sig ikke i størrelse, men i stedet for service og visning, men vi tilbyder også vores juniorsuiter, der er betydeligt større. Jeg er ked af, at vi ikke kunne opfylde dine forventninger fuldt ud, og vi ville være så glade for at se dig igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

Anmeldt d. 21. maj 2018

Hotellet ligger meget centralt i Mitte og ligger overfor Berliner Dom og tæt på Alexanderplads. TXL bussen kører direkte fra Tegel lufthavn, så det er nemt at komme til. Hotellet er et godt udgangspunkt for at udforske det centrale Berlin.

I lobbyen er et stort akvarium med en elevator i midten, som er hotellets store trækplaster. De værelser der ikke har udsigt over byen har udsigt til akvariet.Desværre er der ikke adgang til elevatoren uden at man køber en billet til hele DomAquarée, man får dog rabat på entreen via hotellet.

Mange værelser har en fransk altan og en del har også balkoner. De bedste ligger ud mod Spree og Berliner Dom, mens andre vender ind mod et overdækket torv, hvor der ligger butikker og kontorer.
Værelserne er af en fin størrelse og der er de faciliteter man forventer. Rengøringen og servicen er upåklagelig, mens jeg ikke har prøvet morgenmaden.

Overnattede: maj 2018
Tak, Rasmus A
RD_Berlin, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. maj 2018

Kære Rasmus A, vi vil gerne takke dig meget for at investere din tid til at skrive en anmeldelse af dit nylige ophold hos os og de erfaringer, du havde, mens du opholder dig i Berlin. Tak for at rose vores beliggenhed og alle andre aspekter af dit ophold, det ser ud til, at alle møder var positive, og vi vil gerne dele din feedback med alle hold. Vi ser meget frem til at byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

Anmeldt d. 14. maj 2018 fra mobile enheder

Nem parkering, nem chek in. Værelset var lækkert, vi havde udsigt til Spree og Berliner Dom. Morgenmaden var super, og lækkert at man kunne sidde ude og nyde den. Venlig personale.

Vil helt klart anbefale dette hotel hvis man vil være tæt på det meste.

Overnattede: maj 2018, rejste som par
Tak, AnnCathrine T

Mange tak for din anmeldelse og venlige ord AnnCathrine T! Vi er så glade, du havde en dejlig tid med at bo hos os og for at se dette afspejler i en sådan dejlig anmeldelse og bedømmelse betyder virkelig verden for os. Vi håber vi kan byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

Anmeldt d. 11. april 2018

Value for money. Hotellet var perfekt i forhold til Berlin Halvmarathon. Vil sandsynligvis booke samme hotel næste år igen. Fint pool område, der har det mest nødvendige, med forskellige sauna. Benyttede ikke fitess og massage

• Overnattede: april 2018, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Tak, Henrik A
RD_Berlin, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. april 2018

Mange tak for din anmeldelse og venlig tilbagemelding Henrik A - godt klaret med at køre maraton! Great at læse dig fandt vores placering praktisk til marathon, vi ville være glade for at byde dig velkommen igen i fremtiden. Giv dig selv kendskab! Bedste ønsker, Stefanie, Guest Experience Manager

Anmeldt d. 31. marts 2018

Boede der 4 nætter i alt 16 personer på 8 business class værelser, alle med udsigt til Dom.

Betjening i top, særligt Bjørn i Consierge ydede er utræffelig service, mødte kl 6.00 for at skaffe svære billetter.

Morgen maden i top, ligesom atrium baren med 25 m højt akvarium er med til at give en super ferie. Værelser er rene med super sengene.

Kan kun anbefales

Værelsestip: Super beliggenhed
  • Overnattede: marts 2018, rejste med familie
Tak, Mads C
RD_Berlin, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Hotel, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. april 2018

Mange tak for Mads C for din fantastiske anmeldelse - dejligt at se dig og din gruppe havde det godt at udforske Berlin, og at vores concierge hjalp dig med at gøre det, er en stor kompliment og motivation, mange tak for at nævne dette især. Vi ville være glade for at byde jer velkommen alle sammen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager