154 $
126 $
Hotels.com
  • Restaurant
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
105 $
81 $
Besparelsesbesked! 24 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 24 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 107 $ pr. overnatning.

117 $
96 $
Besparelsesbesked! 47 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 47 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 181 $ pr. overnatning.

247 $
213 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 270 $ pr. overnatning.

143 $
134 $
Besparelsesbesked! 44 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 44 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 239 $ pr. overnatning.

118 $
87 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 35 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 35 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 133 $ pr. overnatning.

116 $
77 $
Agoda.com
  • Roomservice
PLUS Berlin(Berlin)(Meget for pengene!)
90 $
60 $
93 $
90 $
Orbitz.com
Besparelsesbesked! 45 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 45 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 163 $ pr. overnatning.

196 $
117 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 174 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 28. oktober 2015

Lækkert hotel i centrum. Værelset i top. Det allerbedste ved vores ophold, var baren og den herlige spanske bartender Didac, som hyggede om os i flere timer. Super herlig aften i baren. Virkelig en bartender med erfaring og charme. Skøn lounge.

• Overnattede: oktober 2015, rejste som par
Tak, Birgitte N
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt for 7. august 2015 fra mobile enheder

3 stjerner, venlig og hjælpsom personale, god placering, store værelser. Dårlig rengøring, toilettet lugtede af urin under hele opholdet og var ikke rengjort da vi kom. Airkon på værelset larmer, men det var ok. Morgenmaden sprang vi over og spiste ude i byen.

Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt for 1. april 2015

Hotellet er en god standard, men uden at være inde i de præcise ranking kriterier, så vil jeg sige, at niveauet ikke ligger langt over et fornuftigt Scandic hotel. Personalet er, så vidt vi kan høre, spansk rekrutteret og ikke et ondt om dem, for de er søde og hjælpsomme, men de er bare ikke lokalt orienterede. En meget irriterende feature ved morgenmadsbuffeten er, at man har fundet på at sætte en pianør i gang med at spille midt i salen, hvilket sammenholdt med den almindelige spisesals-larm gør det nærmest umuligt at at føre en samtale uden at skulle nærmest råbe til sine medrejsende henover kaffen og croissant'erne

Værelsestip: Prøv at få et værelse ud mod Planckstrasse så højt oppe som muligt
  • Overnattede: april 2015, rejste med familie
2  Tak, Mettevirum
Anmeldt for 24. august 2014 fra mobile enheder

Flot hotel med super central beliggenhed. Dejlige værelser med alt hvad der behøves. Venligt personale 24 timer i døgnet. Eneste minus var at der ikke var muligt at parkere. Der var for få pladser og der var ikke mulighed for at reservere på forhånd. Hotel der kan anbefales og som skal besøges igen.

Overnattede: august 2014, rejste som par
1  Tak, Peter S
Anmeldt for 23. juli 2014

Dejligt "solidt" hotel midt i Berlin by. Værelserne var gode og renlige og personalet var søde og imødekommende. Pool området på øverste etage levede op til billederne på hotellets hjemmeside, og der var de nødvendige maskiner i hotellets "fitness center".

Vi prøvede af gode grunde ikke morgenmadsbuffeten, da dette ville betyde en betragtelig merpris. Mulighederne for morgenmad udenfor hotellet var intet problem.

Eneste tydelige minus var, at parkering i kælderen var temmelig dyr.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, MikkelP87