“Hyggeligt sted”

Køkkener: Vinstue
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 26. april 2017 fra mobile enheder

Vi havde heldigvis bestilt bord, da vi besøgte restauranten en tirsdag aften.
Betjeningen var fin og maden var dejlig. Vi delte en blandet forret, som var super lækker. Til hovedret fik en blandet tallerken af stedets grillkød med diverse tilbehør, smagte dejligt. Dertil en 1/2 liter rødvin samt vand. Alt i alt 80 euro, hvilket må siges at være billigt, for så god mad. Kan varmt anbefales

Tak, Anne C
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24. april 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten 2 aftener - lørdag og mandag. Lørdag havde vi booket på forhånd og mandag havde vi ikke.
Vi havde nær ikke fået bord mandag - så book på forhånd!
Fantastisk mad uanset hvad du bestiller! God betjening og husets vin er rigtig fin. Vi prøvede lidt af hvert og jeg (som ellers er rigtig kvalitetsbevidst/"kræsen") kunne absolut ikke finde noget at sætte en finger på!
Hvis jeg nogensinde skal til Berlin igen, så er denne restaurant et must! Kan helt klart anbefales!
P.s. Synes heller ikke at det er specielt dyrt ;-)

Tak, ablegvad
Anmeldt 19. april 2017

Familien på 7 var afsted, alle voksne. Vi havde booket bord hjemmefra og blev ikke skuffet over denne dejlig restaurant, som lå tæt på vores hotel Wall Street Plaza. Skønt og hyggeligt lokale med rustik indretning. Skønne og smagfulde forretter og hovedretter. Tag kyllingen eller smagsprøver af det hele. Tyske vine i lange baner. Vi tog Huset hvid og rød, som var super. Book bord

Tak, niversen
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant og rigtig god service. Vi fik kylling og "pork belly" som begge var utrolig velsmagende. Restauranten laver selv saft som også var rigtig velsmagende. Vi smagte både rabarber og ribs.
Autentisk tysk mad på en ny og lidt mere moderne måde.

Tak, Katrine O
Anmeldt 8. januar 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten igen, og også denne gang var det en god oplevelse, med rigtig god mad og vine, venlig betjening og rigtig god atmosfære. Kan varmt anbefales!

Tak, Dorthe P

Rejsende, der kiggede på Rotisserie Weingrun, kiggede også på

Har du været i Rotisserie Weingrun? Fortæl om dine oplevelser!