“Dejligt sted”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 6. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig god mad og en sød betjening. Meget rimelige priser, og STORE pizzaer. Man kan få resterne med hjem

Tak, Ditte R

Anmeldt 19. august 2016

Super hyggeligt sted, absolut ikke en turistfælde. Fik Carpaccio di Manzo, der måske var till lempet tysk smag da der var tilføjet skivede champion .
Hovedretten var husets specialitet Tagliolini Tartufu, super lækkert.
Kan trods den lille skønhedsfejl med forretten klart anbefales.

Tak, Anders15_12
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Hurtig og venlig betjening - særdeles effektiv og smilende servitrice.. Vi fik mørbrad af Argentinsk kødkvæg og noget Nero d Avola siciliensk rødvin, som alt sammen var super lækker.. Prisen var tilmed fornuftig.. Vi kommer tilbage

Tak, Hans Christian N
Anmeldt 6. juni 2016 fra mobile enheder

Dette var noget virkelig lækkert mad - vi fik pizza og en pasta ret.
Pizzaen var kæmpe stor og næsten ikke til at komme igennem - vi sku nok nærmere have delt den i stedet, da en tredjedel blev smidt ud.
Pastaretten var virkelig lækker.
Næste gang deler vi dog en pizza i stedet :)

Tak, Ramundsen29
Anmeldt 27. december 2015

En sulten og madglad familie på fire er sørdeles tilfreds med dette uformelle italienske spisested.
Store portioner og friske råvarer - value for money i Schöneberg.
Rigtig venlig og kompetent tjener.

Tak, Pia W

Rejsende, der kiggede på Boccacelli, kiggede også på

Har du været i Boccacelli? Fortæl om dine oplevelser!