“Fin frokost restaurant - udmærket mad”
Anmeldelse af Restaurant Tim Raue

Restaurant Tim Raue
nr. 48 af 7.795 Restauranter i Berlin
Velegnet til: Store grupper, Romantisk, Barhygge, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Friedrichshain-Kreuzberg
Anmeldt 6. juli 2016

Spiste frokost sammen med min datter på 14 år.
Afslappet atmosfære, behagelig service og udmærket mad.

Vi fik to forretter, to hovedretter og dessert.
Dertil 3 glas hver udvalgt fra deres imponerende 92 siders vinmenu kort.
Min datter fik (selvfølgelig) alkoholfri mousserende rødvin/ rød druejuice.

Jeg synes dog at stedet langt fra matcher niveauet i København (til sammenligning AOC, Geranium og Noma som ligeledes har to Michelin-stjerner).

Regning for en fem-retters frokost for to med tre glas vin/ juice samt vand løb op på ca 260 EUR

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Birthe L

Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Restauranten fortjener sine Michelinstjerner! Hver mundfuld er en helt særlig og intens oplevelse. Personalet er belevent, men ikke overhøjtideligt (vi spiste der fx med vores 11-årige datter, hvilket de fint rummede). Beliggenheden er lidt spøjs - nær det turistede Checkpoint Charlie (indgang i baggården fra Kochstraße/ Rudi Dutsche Str.). Det asiatiske islæt indbyder til en sammenligning med danske Kiin Kiin. Men her vinder Kiin Kiin bl.a. pga. totaloplevelsen ved hver anretning. På Tim Raue er det mere traditionel servering. Vinmenuen faldt ikke 100% i vores smag - der anvendes bl.a. forskellige typer Sake ( for sødt efter vores smag) og kun et glas rødvin. Men bestemt en oplevelse værd!

Dato for besøg: juni 2016
2  Tak, 842elisabeths
Anmeldt 25. juni 2016 fra mobile enheder

Vi fik 6-retters signatur menuen, hvor alle retter, bortset fra kyllingen var store smagsoplevelser. Vores tjener, Raphael leverede en fremragende betjening.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, MisterGadgetDK
Anmeldt 2. april 2015

Rigtig god service samt en restaurant hvor der er plads til hele familien.
Vi valgte at prøve deres peking and, det fortrød vi bestemt ikke !!
Super service med en lyst til at give os en god oplevelses.

Dato for besøg: april 2015
1  Tak, 877ernstb
Anmeldt 30. juli 2014

Vi havde fornøjelsen af at besøge Tim Raue. Lad mig med det samme sige, intet kommer gratis. Men når det så kommer wau.. Tjenerne var super opmærksomme på det mindste, og de var der hele tiden, uden at virke anmasende. Her tæt ved Chekpoint Charlie er maden i højsæde, forkælelse der er sværd at beskrive. Men helt klart den bedste madoplevelse vi har haft.

Dato for besøg: juli 2014
1  Tak, Palshoej

Rejsende, der kiggede på Restaurant Tim Raue, kiggede også på

Har du været i Restaurant Tim Raue? Fortæl om dine oplevelser!