97 $
Hotels.com97 $
CheapTickets97 $
Travelocity97 $
Anmeldt d. 26. april 2016

Godt hotel, med mulighed for parkering.
God beliggenhed tæt ved Karl Marx Allé.
Fint værelse, dog med begrænset udsigt, men uden støj.
Hver morgen møder man en flot morgen-buffet.
En god spadseretur til Alexanderplatz på ca. 2 km.

Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, bjholtze
Anmeldt d. 24. marts 2016 fra mobile enheder

Super centralt hotel med 24/7 cafe/restaurant. Lyst og moderne indrettet, værelserne er små men der er hvad der skal være. Morgenmaden er fin bestemt et dejligt hotel til fornuftig pris.
Hotellet ligger 10 min gang fra Alexanderplatz der er mulighed for parkering i kælderen for 15 euro i døgnet.

Dato for ophold: marts 2016
Tak, Louis1505
Anmeldt d. 27. december 2015

Rigtig godt hotel på Alexanderplatz. Tæt på U+S Bahn busser og tram, nemt at komme rundt i hele Berlin her fra. Morgenbuffen var virkelig lækker, der manglede ikke noget. Der var rundstykker, rugbrød, toast, knæk brød. Mange forskellige slags pålæg, Yoghurt (3 slags) friske udskåret frugter, müsli, cornflakes, varme retter: frikadeller, bønner, æg, pølser, forskellige kager, te, kaffe og juice m.m. 24 timers reception/restaurant med mulighed for varmt mad 24 timer i døgnet. Der blev gjort rent hver dag, fint værelse og lækkert badeværelse. Vi kommer helt sikkert igen, næste gang vi besøger Berlin. Gratis Wifi.

Dato for ophold: december 2015
2  Tak, Dittelau
Anmeldt d. 28. september 2015

Dejligt hotel. Centralt beliggende i forhold til udflugter rundt i byen. Tæt på Alexanderplatz med U-Bahn, S-Bahn og sporvogne. Bus TXT og 100 på den anden siden af vej, 200 meter derfra.

Pænt og nyt hotel. Fine og ren værelser.

Dejlig morgenbuffet, men det kan være svært at finde siddeplads, når der er mange mennesker på hotellet.

Værelsestip: Pæne værelser.
Dato for ophold: august 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Michael H
Anmeldt d. 3. august 2015 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel. Gode værelser, god mad og god placering i byen. Og super service og hjælpsomhed fra personalet.
Det hotel bruger vi gerne igen, hvis vores vej falder forbi Berlin.
Der er 5 minutters gang til bus og mindre end 10 minutters gang til U-bahn og Berlins største indkøbscenter på 8000 m2. Hofbrau Berlin ligger i nabobygningen. De serverer både god mad, øl og underholdning.
Hotellets morgenbuffet mangler intet

Dato for ophold: august 2015