“Gode steaks”

Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Kreuzberg
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækre steaks og tilbehør. Venligt personale og god stemning. Go vin og vi toppede aftenen med lækre desserter og kaffe. Det gik fint med at have en lille hund med.

Tak, Glennie G

Anmeldt 24. april 2017 fra mobile enheder

Vi blev taget rigtig godt imod og søde og venlige tjenere.
Efter vi bestilte maden gik der 5 kvarter før det kom!!!!
Min mands mad var udemærket men min bøf var så hård og sej at den var svær at skære igennem !!

Vi valgte at springe over desserten da klokken efterhånden var blevet mange.
Da vi skulle betale undskyldte tjeneren ventetiden og sagde han ville have givet en dessert pga. Af ventetiden.
Min mand betaler imens jeg igen spørg om desserten han ville give.
Men nu ændre han det til en kop kaffe!!!

Så gik vi og kommer aldrig tilbage!

Tak, Pernille K
Anmeldt 4. januar 2017 fra mobile enheder

Aldrig har vi fået så gode bøffer før! Så meget smag, at det føles som fyrværkeri i munden. Fantatisk service, som er der til tiden! 5+ fra manden og jeg!

---------
So fantastic and great. The food is delicious and we couldn't put a finger on a thing. Great service and so charming. 5+

Tak, Dianasaid
Anmeldt 10. december 2016 fra mobile enheder

Rigtig god service og betjening fra start til slut. Fantastisk lækkert mad, som kun kan anbefales, hvis man alligevel er i Berlin!

Tak, Corinna C
Anmeldt 10. december 2016 fra mobile enheder

Super argentinsk Steak House, bestemt et besøg værd! God betjening lige fra starten , meget fokus på kunden. Husk at bestille bord

Tak, Nikolaj F

Rejsende, der kiggede på Steakhouse ASADOR, kiggede også på

Har du været i Steakhouse ASADOR? Fortæl om dine oplevelser!