“Middag før show ”

Velegnet til: Store grupper, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig 3 retters meny.. Suppe steg og is. Vin og vand blev ikke serveret i mit tempo.... Godt sted ellers. Sødt personale..

Tak, Kim A

Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Fin lækker mad og høflig betjening. Vi fik burrata til forret og henholdsvis lam og rinderfilet til hovedret. Gode vine dertil. Anbefales!

Tak, Sanne S
Anmeldt 1. november 2016

Fantastisk lokale - egentlig stor spisesal,- men du bænkes nu alligevel med en lille afstand.....Vidunderlig mad vi fik denne aften, og dejlig vin - nød omgivelsernes- specielt det megastore træ-billede for enden af salen - vi nød en god service og god stemning

Tak, Hannebritt A
Anmeldt 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Maden er ok men ikke noget at skrive hjem om. En blanding af prefab mm
Tjenerne var meget villige til at sælge bordet men så forsvandt servicen også.
Ejeren sad blot og tronede trods travlhed.
Ikke et sted jeg ville bruge penge på en anden gang.

Tak, AVADK
Anmeldt 18. maj 2016

Maden var fantastisk god og stemningen var meget fin og formel. Rigtig flot restaurant og hyggelig atmosfære.

Tak, Maria C

Rejsende, der kiggede på Gendarmerie, kiggede også på

Har du været i Gendarmerie? Fortæl om dine oplevelser!