Berliner Unterwelten

Tjek kapacitetVis alle produktoplysninger

Sådan kan du opleve Berliner Unterwelten
fra 29,70 US$
Anmeldt d. 29. maj 2022

Et virkelig spændende kig ind i en underjordisk verden af beskyttelsesrum som det udspillede sig for berlinerne under 2 verdenskrig. Oplevelsen blev båret af den danske guide Chrissie, der formåede at formidle stoffet aldeles fremragende.

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, P9764VEannej
Anmeldt d. 3. april 2022 fra mobile enheder

Denne danske rundvisning gav os et levende indtryk af, hvordan det har været at være tysker under anden verdenskrig. Vores guide chrissy var super god. Hun var indlevende til at fortælle og gav de ellers triste historier, et twist med humor. Vores drenge på 11 og 14, samt 2 voksne var super underholdt!

Dato for oplevelse: april 2022
1  Tak, karentY8430NC
Anmeldt d. 3. april 2022 fra mobile enheder

En helt igennem underholdende og udbytterig oplevelse
Guiden Chrisse (dansk) førte os yderst veloplagt og med sikker hånd tilbage til 2. verdenskrig, hvor rammen er bomberegnen over Berlin!

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, hsve502
Anmeldt d. 12. marts 2022 fra mobile enheder

Vi var blevet anbefalet at besøge Berliner Unterwelten og det er vi glade for at vi gjorde. Hvis man er i Berlin og også gerne vil give sin teenager et historisk indblik om en vigtig tid i Berlins historie er dette et godt valg. Vores guide var en god fortæller og formådede at gøre alle 90 min. super interessante.
Jeg kan absolut varmt anbefale denne aktivitet i forbindelse med et besøg i Berlin.

Dato for oplevelse: marts 2022
Tak, d0rther
Anmeldt d. 27. februar 2022 fra mobile enheder

Klar anbefaling! Fantastisk spændende rundtur, med en fremragende dansk guide! Du glemmer tiden, ser interessante fund og får spændende fortællinger fra krigsstiden. Bestemt pengene værd. En anderledes oplevelse end de traditionelle museer. En lille kulturel perle fra en ubehagelig, men vigtig fortælling.

Dato for oplevelse: februar 2022
Tak, 126mikaelo