Anmeldt d. 10. december 2017 fra mobile enheder

Et hotel der ligger meget Centralt.
Dejlig morgenmad,god underholdning om aften værelserne er fint der er både med badekar eller brusekabine, sengene er store og behagelige. Alt er ok, men jeg har svært ved at se på hvordan de behandler sit personale i morgenmad afd. Derfor kun 4 fra mig af.

Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, Gitte P
Anmeldt d. 26. september 2017

Har efterhånden boet på dette Hilton en del gange - både forretningsrelateret og privat. Denne gang var det med familien og jeg havde på forhånd rost bl.a. deres morgenmads-buffet med frisklavet omelet. Vi havde 3 overnatninger, og ikke én eneste gang lykkedes det at få en omelet der ikke var brændt på og egentlig slet ikke burde have været serveret. Den sidste morgen gik jeg selv op og bestilte, og kunne se at de stod med pander der burde have været kasseret for flere år siden ! Dét er ikke i orden når en overnatning koster hvad den gør...

Når det så er sagt, så er placeringen ude i "kuplen" ved morgenmaden intet mindre end fantastisk. Man sidder med den bedste udsigt og føler næsten at man har det hele sådan lidt for sig selv :-)

Hotellets placering generelt er fantastisk - 10 meter til U-Bahn, 200 meter til Ritter Sport forretningen som de fleste børn er vilde med, i gå-afstand til både Check Point Charlie og mange af de andre attraktioner.

Jeg giver hotellet en enkelt chance mere da jeg ellers har haft så mange gode oplevelser af det tidligere... Kan godt anbefales..

• Overnattede: juni 2017, rejste med familie
1  Tak, X9029HTchristianh
Anmeldt d. 10. april 2017 fra mobile enheder

Flot hotel, der næsten ikke kan ligge mere centralt.
Midt i bymidten med Majestætiske bygninger, Museer, domkirker, shopping og atmosfæren i Unter den Linden som nærmeste nabo.
Suveræn morgenmadsbuffet.
Eneste minus'er er, at der ikke er fri wifi og at parkering på hotellet er frygteligt dyrt, 28 euro per døgn.
Der ligger citypark 150 m fra hotellet til 8 euro pr. døgn og sørg for at have tilkøbt udlandsdata med på dit tele-abonnement.

Overnattede: april 2017, rejste som par
2  Tak, HBKGSP
Anmeldt d. 8. januar 2017 fra mobile enheder

Vi boede her på Nytårsferie, og havde en rigtig god oplevelse.
Før ankomst e-mail med mulighed for valg af værelse og check-in, valet parkering ved ankomst, dejligt, stort værelse, rent og lækkert med udsigt til Gendarmen Markt.
Vi havde adgang til Executive Lounge, hvor der var buffet i løbet af dagen/aftenen.
Meget venligt og professionelt personale. Kan varmt anbefales, og vi kommer meget gerne tilbage.

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Dorthe P
Anmeldt d. 5. januar 2017 fra mobile enheder

Mit andet besøg på Hilton Berlin og alt fungerer på Hilton, især hvis man melder sig til deres loyalitets program , HHONORS, special tilbud, adgang til Executive lounge med gratis morgenmad , kaffe, The og kager om eftermiddagen og fra kl 18
Snacks m.m gratis vin og spiritus.
Lørdag var der live underholdning i baren med rigtig hyggelig stemning.
Personalet var som altid yderst venlige og hjælpsomme, det er jo altid dejligt at blive genkendt og budt velkommen.
Beliggenheden er perfekt og i gåafstand til mange af DR kendte steder.
Kan stærkt anbefales.

Overnattede: december 2016, rejste med venner