“Fanstastisk udsigt”

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 29. marts 2018

Vi havde booket tid (husk at gøre det hjemmefra) til et besøg på taget og i kuplen. Der er en fantastisk udsigt fra taget og oppefra kuplen, og så får man samtidig lidt historie om de omkringliggende bygninger. En klar anbefaling.

Tak, Thomas Kaas E
Filtrér

Anmeldt 6. marts 2018

ved dette besøg havde vi booket tidspunkt hjemmefra. Så vi kom nemt og hurtigt ind.. Husk pas. Da dette skal vises for at komme ind. God oplevelse at gå op i buen. Ikke hårdt at gå op.....det kan alle klare. Man bliver transporteret op til kuplen i elevator. Fra toppen er det god udsigt over byen. Man får tilbudt lytte bøffer, så man kan lytte til hvad man ser på vej op. Det er gratis at komme i Rigsdagen

Tak, Helle J
Anmeldt 3. marts 2018

Der er ofte en lang kø foran Forbundsdagen af turister der vil ind og se denne specielle bygning. Køen afvikles hurtigt af dygtige kontrollører - det er på grund af sikkerhed det tager tid. Næste stop er køen ved elevatorer indtil bygningen - men det er hele turen værd. Du får udleveret headset så du får komentarer mens du bevæger dig rundt. Når du toppen af kuplen har du et fantastisk udsigt over Berlin.

Tak, Erik-Nikon
Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

Dette er et must see når du er i Berlin. Husk at booke billet, det er gratis og du får udleveret audioguide når du skal op i kuplen. Jeg kunne godt have ønsket at vi havde været der den første dag, for man får en del at vide om de bygninger der ligger rundt omkring i byen. Helt sikkert et besøg værd.

Tak, Jensen74
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Først gang i Bundesdagen med familien. Vi ha de bestilt tid på Bundesdagens hjemmeside så vi skulle ikke stå i kø. Da vi kom ind fik vi udleveret headphones så da vi gik op i kuplen og så den flotte udsigt samtidig med vi fik fortalt hvilke bygninger vi så. God oplevelse som også er gratis.

Tak, Peter J

Rejsende, der kiggede på Den Tyske Forbundsdag, kiggede også på

Har du været i Den Tyske Forbundsdag? Fortæl om dine oplevelser!