“Tysk punktlighed og orden på tingene. ”
Anmeldelse af Den Tyske Forbundsdag

Den Tyske Forbundsdag
Book på forhånd
17,46 $*
og derover
1-Hour City Cruise in Berlin: History and Main...
nr. 1 af 1.023 aktiviteter i Berlin
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt for 11. februar 2018 fra mobile enheder

Lige fra bestilling af tid på nettet til sikkerhedstjek og indgang med kørestol foregik alt let og uden problemer. Selve kuplen var flot og klart en tur værd.

Tak, Fam_Hansen_Denmark
Filtrér

Anmeldt for 23. januar 2018

Adgang til kuplen er gratis. En god ide at bestille tid hjemmefra for at springe køen over. Via moderne elevator kommer man op til kuplen, hvor man ad spiralvej kan komme helt op i toppen og se Berlin fra oven. Rigtigt flot.

Tak, Pia R
Anmeldt for 6. januar 2018

Husk at booke besøget hjemmefra (gratis). Rigtig interessant tur og en smuk udsigt når man kommer op. Kan halt klart anbefales

3  Tak, 703allans
Anmeldt for 29. december 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Bundestag/Reichstag og havde booket billet hjemmefra og ankom 15 minutter inden turen startede.
Vi kom igennem sikkerhedstjekket på 5 minutter og kom hurtigt med på næste tur.
På turen fik vi udleveret et headset med engelsk tale og engelsk tale. Dansk tale var ikke til rådighed.
Speaken fulgte os op gennem kuplen og ned igen med god geografisk og lidt historisk fortælling om Bundestag og Berlin.
Det er gratis at besøge, når man har bestilt hjemmefra og med flot udsigt over byen.

1  Tak, Morten_SDenmark
Anmeldt for 28. december 2017 fra mobile enheder

Vi ankom til området med en forventning om at komme tæt på hovedindgangen, for at nyde det imponerende bygningsværk.
Desværre var området indhegnet og der var politi over alt.
Gennerelt er sikkerhedsniveauet sat højt i dette område.

Tak, SIFTO_GO

Rejsende, der kiggede på Den Tyske Forbundsdag, kiggede også på

Har du været i Den Tyske Forbundsdag? Fortæl om dine oplevelser!