“Familievenlig restaurant”

nr. 223 af 9.688 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Moabit
Anmeldt 14. april 2018

Meget hyggelig og god tysk børnevenlig restaurant med kæmpe store snitzler på menuen. God og venlig betjening.

Dato for besøg: april 2018
Tak, LBonde

Anmeldt 22. august 2016

Vi var lige ankommet til Berlin og skulle bruge et sted til aftensmad. Vi var begge meget glade for at det netop blev Arema. Selvom der var travlt, blev vi serviseret og vi fik hurtigt vores drikkevare og mad. Vi fik begge to schnitzeler og begge retter var vellavet og vi var begge meget tilfredse.
Prøv det - det kan anbefales :)

Dato for besøg: august 2016
Tak, Heidi C
Anmeldt 14. februar 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med rigtig god morgenmad for rimelig penge. Deres omelets var rigtige lækre, vi fik en med tomater og feta ost og en me champignon.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Roberta M
Anmeldt 22. september 2015 fra mobile enheder

Hyggelig cafe med masser af plads både inde og ude. De laver en fin omelet. Stedet er lidt skævt, med forskellige borde og stole. Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2015
Tak, michaelj374
Anmeldt 9. juli 2015

Dejlig fortovsrestaurant i aftensol med mange lokale gæster. Vi fik en grøn salat med en perfekt bøf og sluttede af med is. Venlig betjening.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, OleK813

Rejsende, der kiggede på Arema, kiggede også på

Har du været i Arema? Fortæl om dine oplevelser!