“Altid SUPER”

Villa Rodizio
nr. 68 af 8.713 Restauranter i Berlin
Køkkener: Grillmad, Brasiliansk, Mexicansk, Sydamerikansk, Grill
Velegnet til: Store grupper, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Buffet, Reservationer
Kvarter: Prenzlauer Berg
Anmeldt 13. august 2016

Skøn restaurant, hvor man selv er skyldig hvis man ikke får den vildeste kødsved
Fantastisk mad, både alt kødet og den dejlige buffet med tilbehør.
Charmerende og meget servicemindet personale.
Deres drinks, både med og uden alkohol er i en liga for sig og bør prøves
Villa Rodizio er altid på vores program, når vi er i Berlin.

1  Tak, Gitte J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. juli 2016 fra mobile enheder

En hyggelig aften og fin betjening ikke gourmet men ganske udmærket lidt som flammen bare med servering ved bordet

Tak, lone j
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Dejlig aften. Vi havde ikke booket bord. Prøvede lykken. Fik et bord fra 18:30 - 20:30
20:30 satte vi os i baren og fik dessert, kaffe og en sidste drink.
Vi bestilte rodizio. Der var lidt for meget svinekød og kylling. Det var lidt for meget fedt på. Men deres picanha var lækkert.
Salatbaren ok. Især godt med oliven, rucola, kartoffelbåde, peberfrugter, jalapenos
De var meget flinke
Vi fik gratis kaffe i baren fordi vi var samarbejdsvillige til at nøjes med bordet i 2 timer - næste gang booker vi et bord. Fordi stedet er ret populært og pragtfuld aften.

Tak, Izzo & B
Anmeldt 20. september 2015

Fantastisk smilende og nærværende betjening, mad som var over gennemsnittet med masser af valgmuligheder, hyggeligt miljø både ude og inde - alt i alt en rigtig fin spiseoplevelse, lidt a la Flammen i DK

1  Tak, Mikkel314
Anmeldt 20. september 2015

Torsdag aften i september og tæt på fuld fuld hus, så der måtte være noget om snakken. Har kigget på tilsvarende restaurant i Hamburg men kom ikke der ind. Nu var chancen der og på pga. Af de fine anmeldelser reserverne i vord bord til 4 nogle dagen inden. Vi valgte deres buffet med servering af 10 forskellige slags kød fra spyd, hvilket vi dog aldrig kom op på. Ok tilbehørs buffet med variere salater og kartofler mv. Men kødet som burde være deres specialitet - med eneste undtagele af noget som mindede om tyksteg og smagte af lever begge gange, var kødet generelt tørt og gennemstegt og dårlig kvalitet. Vi startede med spareribs, chorizo pølse, kyllingelår og kyllingebryst med omviklet bacon - helt ærlig. Smagte noget lam som blev kasseret sammen med oksekødet. Herefter opgav vi trods flere tilbud om kyllingelår!!

Tak, Peter_Bach

Rejsende, der kiggede på Villa Rodizio, kiggede også på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Har du været i Villa Rodizio? Fortæl om dine oplevelser!