“Vi kommer altid igen!”
Anmeldelse af Monsieur Vuong

Monsieur Vuong
nr. 44 af 8.720 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Takeaway
Kvarter: Mitte
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har tidligere besøgt restauranren. Da vi så var på ferie med min familie, skulle vi naturligvis besøge stedet igen. Det er ikke muligt med reservation, men det var intet problem at få et bord kl. 18 en tirsdag til seks person.
Vi bestilte shakes (med alkohol) og to fik alkoholfrie mangoshakes. De smagte så godt begge to! Man kunne lige hinte alkoholen, men vidste man det ikke, ville man ikke ane der er alkohol i.
Vi fik salater og en suppe. Super smagfulde, veltilberedt og med masser af mad. De har et fast menukort også nogle forskelligt retter, som står skrevet på tavler, som skifter engang i mellem.
De er super søde derinde, både hurtig betjening og til at svare på spørgsmål omkring retterne.
Meget autentisk og populært sted. Tag endelig derind! Det ligger ikke langt fra Alexander Platz.

Tak, Christine M
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

Stegningen er hektisk, loungemusikken vælter ud af højttalerne og der er kø ved døren på dette meget populære spisested, hvor lokale asiater, børnefamilier og trendy unge mødes for at indtage et godt måltid fra det vietnamesiske køkken.

Ja - du læste rigtigt - der er kø ved døren, for det er ikke muligt at bestille bord. Men det er ligegyldigt - for køen afvikles hurtigt.

Menukortet er, ligesom maden, dejligt enkelt. Maden er afsindigt velsmagende og de rundhåndede portioner serveres hurtigt og med sikker hånd fra et storsmilende personale.

Alt i alt en dejlig kulinarisk oplevelse.

Tak, Allan W
Anmeldt 25. februar 2017 fra mobile enheder

Vi har besøgt stedet et utal af gange. Men de sidste to gange vi var her var vi virkelig skuffet. Maden udvikler sig ikke. De anvender stadig den samme salat i alle deres retter og udvalget et virkelig småt. Man sidder meget tæt og udskiftningen er hurtig. Enten synes du det er fedt, eller også går det lidt for hurtigt. Sidste gang kom vi en lørdag kl 22:45, men kunne ikke få lov at komme ind da de lukkede??? Jf hjemmesiden lukker de kl 24, mon ikke køkkenet lukker kl 23 så.... det var virkelig dårlig stil. Vi fortsatte lidt længere ned af samme gade og fandt "good morning Vietnam". Du Kan læse vores anmeldelse under den restaurant, men lad os bare slå fast, monsieur voung får max baghjul!

Tak, mogensydemann
Anmeldt 1. november 2016

supersted- superbetjening og vidunderlig vietnamesisk mad- flot tilberedet- super velsmagende og et super sødt og serviceminded personale - wauw det bliver "vores" sted når vi lige runder Berlin og bare har brug for en god stemning - hurtig servering og så er priserne meget overkommelige

Tak, Hannebritt A
Anmeldt 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Maden var gennemsnitlig - smagte ok, men stedet har et strejf af "turist-fælde" over sig. Fin service - vi måtte vente udenfor i ca. 15 min og blev budt på varm the i kulden.

Tak, Mette F

Rejsende, der kiggede på Monsieur Vuong, kiggede også på

Har du været i Monsieur Vuong? Fortæl om dine oplevelser!