2 personer kigger på dette hotel
95 $
Book nu, betal under opholdet
95 $
Hotels.com95 $
Travelocity95 $
ZenHotels.com122 $
Anmeldt d. 29. marts 2018

Værelserne/lejlighederne er dejligt store, med separat soveværelse og en stue samt køkkenområde. Også et godt stort badeværelse. Det var super.

Morgenmaden var middelmådig. Kedeligt brød og bacon der ikke var sprød. Udvalget var ellers fint varieret.

Der er en fin lille pool, som vi brugte at par gange.

Hotellet ligger i et roligt område med kort afstand til Friedrichstrasse og derfra til Unter den Linden, Rigsdagen, Brandenburger Tor mv. Godt udgangspunkt for udflugter.

Værelsestip: Vælg et værelse med balkon.
Dato for ophold: marts 2018
Tak, ThomasKaasE
Anmeldt d. 6. december 2017

Fint hotel med imødekommende og god service. Beliggende 4-500 m. fra Hauptbahnhof gjorde det nemt at komme rundt i Berlin. Hotellet lå samtidig lidt væk fra de store seværdigheder, så der var ro på. Eneste minus var en beliggenhed tæt på et hospital, så der var til tider en del ambulancekørsel. Lidt et problem, når vores to-årige skulle sove, men ellers ikke.

Dato for ophold: december 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, 69jeppeb
Anmeldt d. 4. december 2017

boede der i 4 nætter i en virkelig veludstyret lejlighed. niveauet er klart over, hvad man kan forvente til prisen. Der er god morgenmad og meget hjælpsomt personale. Eneste anke er en beliggenhed uden byliv lige uden for døren, ellers er beliggenheden fin i forhold til offentlig transport og flere seværdigheder.

Dato for ophold: december 2017
Tak, Jbk64
Anmeldt d. 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi havde 4 overnatninger i lejlighed med 1 soveværelse og sovesofa i stuen - 4 personer.
Vi var fuldt ud tilfreds med lejligheden og der blev serveret en udemærket morgenmad, hvor der ikke manglede noget. God beliggenhed ift. Centrum/mitte.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, 933johnny
Anmeldt d. 27. juni 2017

Virkeligt lækkert hotel. Intet at sætte en finger på. Lækker lejlighed, med rigtig god plads. Der er rent og pænt alle vegne. Personalet er hjælpsomme og smilende.
Morgenmad er i top, det samme er poolen.
Lækkert med badekåbe og futter på værelset.
Lækkert med badekåbe og håndklæder ved poolen.

Dato for ophold: juni 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet