Michelberger Hotel
125 $
248 $
114 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 128 $ pr. overnatning.

116 $
111 $
100 $
81 $
Pestana Hotel Group
135 $
119 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 132 $ pr. overnatning.

92 $
70 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 78 $ pr. overnatning.

173 $
90 $
86 $
Priceline
Anmeldt for 27. juli 2016

Michelberger Hotel er et moderne, urbant og hyggeligt hotel. Lige fra receptionen, hvor man bliver budt på en kokosmælk-drik til værelserne, der er små og indrettet med sjove lamper, kig fra badet ud over værelset og byen (Ja, du læste rigtigt), og til gården, hvor man kan sidde og hygge er hotellet gennemført. Hotellet har lavet en øl i samarbejde med Mikkeleer, og hotellet er indrettet i den ånd, at stedet har sin egen stil fra maden til værelsernes indretning. Husk at bestil morgenmad, der både er for plante- og kødædere (der var mange muligheder og også veganervenlige retter). Det bedste ved hotellet er gården, der er indrettet med kulørte lamper, masser af planter og borde, bænke og sofaer i flere niveuaer. Om aftenen er der en DJ, der spiller loungemusik fra Al Green til Brandy og Monica. Her kan man sidde og nyde en drink - prøv Mikkeleer Sour. En eneste ulempe er, at der ikke var air con, kun en ventilator, på vores værelser - ved ikke om muligheden er der, og der var varmt, da vi var der. Personalet er meget venligt og imødekommende og meget internationalt. Jeg hørte både fransk, spansk, engelsk og tysk. Beliggenheden er også god, tæt på Spree og Eastern Gallery og man kan gå hjem fra (dele af) Kreutzberg. Gæsterne talte både unge, par og børnefamilier.

Værelsestip: Få et værelse væk fra gaden, hvor der er meget trafik.
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, dorthebrandt
Anmeldt for 30. juni 2016 fra mobile enheder

Her vil du aldrig se en færdigmalet væg, ikke se afsluttede håndværkerarbejde og ikke få følelsen af at ville spørge hvor de har købt den eller den løsning, for ALT virker som om nogle studerende, istedet for at studere, har bygget et helt hotel.

Du skal ikke bo her fordi du vil have guld og flashy'e løsninger, med krom og pudset glas. Alt emmer af midlertidighed, bygget af krydsfinér, vandrør og reb, dog filtreret med et finmasket filter af elegance. Intet af det er malet, afsluttet eller har finish, men det er fede løsninger, fed stemning, ung med de unge, hvor 40'erne bliver de nye tredivere.

Det er lidt som at gå ind på en lokal øde strandbar, men her er det bare et helt hotel. Alt er økologisk, og bruger du roundup derhjemme, vil du helt sikkert møde "Here comes DANNY" fra ondskabens hotel.

Men netop finishen og det gennemførte er i plywooden og det rå metal, er i sin overlegne mængde og usete løsninger.

Man går herfra med følelsen af at ville bygge børneværelset om, eller lave et ude-arrangement på terrassen af resterne fra en terrasse.

Placeringen er optimal, to minutter fra nærmeste S-bahn, hvortil næsten alle tog kører.

Stjerne er svære at give, fordi det ikke er sammenligneligt med et almindeligt hotel. Det er helt særligt, og man vil aldrig se noget lignende andre steder. - På den fede måde.

Overnattede: juni 2016, rejste med familie
Tak, Melamies
Anmeldt for 19. november 2015

Dette hotel giver i sig selv en oplevelse når turen går til Berlin. Hotellet er rigtig hyggeligt og indrettet finurligt med mange fine og sjove detaljer. Morgenmaden er i top og så ligger hotellet perfekt ved U-bahnen og i et sjovt område at gå rundt i.

• Overnattede: december 2014, rejste som par
1  Tak, lars_reinholdt
Anmeldt for 10. november 2015

Spændende lobby og allerede der vinder hotellet allerede fra første færd.
Der er god service i receptionen og værelserne lever fuldt ud op til forventningerne.
Kan varmt anbefale værelset med navnet "The Band" fire seje enkeltsenge godt indrettet med mulighed for ekstra opredning.
Et af de sejeste hotelværelser jeg nogensinde har set.
Godt placeret i Friedrichshain - lige overfor Kreuzberg og dejlig tæt på Mercedes Benz Arena med mange gode koncerter.

Værelsestip: The Band er et sejt værelse!
  • Overnattede: november 2015, rejste med venner
Tak, MikeJDK
Anmeldt for 24. september 2015

Michelberger hotel er ikke billigt, men det er pengene værd! Værelserne er super lækkert indrettet og caféen/baren er hyggeligt og indbyder til at man slapper helt af, nyder livet og lader sig inspirere i det kreative miljø. De har god brunch, men den er heller ikke billig.
Vi er store fans af 'big lebowski' som kan ses i hotellets gange:)

• Overnattede: november 2014, rejste som par
Tak, Maria W