“Herlig stemning og temmelig kaotisk”
Anmeldelse af Kauf dich glucklich

Kauf dich glucklich
nr. 30 af 221 Dessert i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Prenzlauer Berg
Anmeldt for 10. august 2017

Dejligt sted med uhøjtidelig betjening, gode fund som ledsagelse til kaffen. Godt sted for at mærke og fornemme Berlins puls, når de lokale passerer på vej til og fra. Kan varmt anbefales. Billigt.

Tak, ADanishMan

Anmeldt for 6. august 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte kauf dich glucklich efter et besøg på loppemarkedet i mauerpark, og vi var ikke de eneste. Der var meget lang kø.

Vi bestilte 2 vafler og de kom relativt hurtigt.
De var lune og sprøde.

Vi gav omkring 6 euro i alt for begge vafler og de var helt sikkert pengene værd. Hyggeligt område og god atmosfære.

Tak, Jeannet B
Anmeldt for 20. juli 2016 fra mobile enheder

Vores børn (og os selv) er næsten blevet afhængige af Kauf... De har et lækkert udvalg af 10-12 hjemmelavede is, der skifter hver dag, og til kun 1€ pr kugle er det svært at sige nej. Der er et godt udvalg af kaffe og drinks og de charmerende havemøbler og kulørte lamper udenfor gør Kauf... til et super hyggeligt sted at tilbringe aftenen.

Tak, Jenzeman
Anmeldt for 10. juli 2016

De 3 gange vi har besøgt Berlin, har "Kauf dich Gglucklich" været et "must". Også denne gang. En god kop kaffe og en varm nybagt vaffel med is. Uhmmm. Omgivelserne i Oderberger Strasse er dejligt uhøjtidelige og afslappede. Den særlige Berliner stil med umage stole, borde og lamper er bare hyggelig. Virker meget autentisk og stedet besøges af mange lokale også.

Tak, Hanne L
Anmeldt for 2. august 2014

Jeg har både spist is og morgenmad, og drukket varm kakao her. De kan som ganske få, tilbyde en sjat bailey i kakaoen, hvilket er perfekt på en kold dag i Berlin. Deres is er derimod eminent på en god sommerdag - og udvalget er passende. Morgenmad kan de også finde ud af. Jeg fik en gang youghurt med en masse frugt, honning og granola oven på.

• Stemning
Tak, Maria A

Rejsende, der kiggede på Kauf dich glucklich, kiggede også på

Har du været i Kauf dich glucklich? Fortæl om dine oplevelser!