“God mad”

nr. 11 af 7.838 Restauranter i Berlin
Kvarter: Mitte
Kvarter: Mitte
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Super venlig og rar personale samt god mad. I følge personalet er maden også halal hvilket er et plus for mit vedkommende. Men jeg vil altid anbefale at man spørger hvis man er i tvivl om noget.

Tak, Coastal02289392799

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Vi er en familie på 5 der have besluttet os for vi skulle ud og have en god burger, vi faldt over det her lille sted og er klart det mest fantastiske sted, aldrig har vi fået en burger der var så god.
Personalet der nede var også super fantastisk, de kom med gratis dresset til os bare for at være søde ved deres gæster

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Mobile24894063563
Anmeldt 30. juli 2020

Maden og servicen er fantastisk!
Restauranten er ren og har en rigtigt god klassisk hyggelig stemning.

2  Tak, 720anisa
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var 5 personer, hurtig betjening. Velsmagende mad, friske råvarer og dejligt smilende personale.
Vil anbefale til alle

2  Tak, X8238MQaminaa
Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

God burger og flink betjening.

Jeg spiste aftensmad her en torsdag aften. Der var god plads og alt var pænt og rent.

Burgeren blev serveret hurtigt og den var god. Det er ikke den bedste burger jeg har prøvet men bestemt i den gode ende af skalaen.
Jeg bestilte grove pommes til. De var lidt skuffende.

Jeg vil helt klart anbefale stedet til andre der leder efter en god burger i det område.

2  Tak, 620lasser

Rejsende, der kiggede på Burger Turm, kiggede også på

Har du været i Burger Turm? Fortæl om dine oplevelser!