“Super lækkert sted”

nr. 16 af 8.720 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 16. april 2017 fra mobile enheder

Vi var her til middag og fik lasagne og en gang lam med asparges og vinagrette.....virkelig dejligt begge dele. Hyggeligt sted med god stemning og høflig betjening. Det kommer vi helt klart tilbage til

Tak, Lookforward60
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 22. august 2016

Rigtig hyggelig og autentisk italiensk mad. Meget venlig og imødekommende betjening. Restaurenten kan varmt anbefales.

Tak, Flemming P
Anmeldt 28. juli 2016

Vi passerede forbi og besluttede at give det en chance. Heldigvis fik vi et bord, men kun for 1 ½ timer da stedet var fuldt booket. Første lektie lært; vil du være sikker på at få et bord, skal du reservere først.
Vi prøvede forskellige pasta og for at sammenfatte det, så smagte det hele rigtigt godt. Vi fik en flaske rødvin, men desværre gik tiden alt for hurtigt.
Dejlig atmosfære, meget venligt personale, alle retter inklusive vinen var til en rimelig pris.

1  Tak, Thomas_0608
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Bedste sted for at afprøve byens focaccino. Vi tog derhen for at fåen hurtig frokost og elskede det. Man skal prøve pizza focacino og Mozarella.

Tak, TugceEsen
Anmeldt 25. juli 2016

Hvis du gerne vil have en dejlig aften sammen med gode ven eller en smuk pige, skulle du prøve Foccacino. Jeg har været der flere gange og hver gang var det en dejlig oplevelse. Og som det bedst, er det ikke særligt dyrt.

Tak, ESSO2

Rejsende, der kiggede på Focaccino, kiggede også på

Har du været i Focaccino? Fortæl om dine oplevelser!