“Super lækker tysk mad, det skønneste personale med så meget humor og glimt i øjnene!”
Anmeldelse af Zur Haxe

Zur Haxe
nr. 43 af 7.849 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Pankow
Anmeldt 9. august 2021

Super skøn tysk mad med mulighed for at vælge forskelligt tilbehør. Der var store portioner og det var ikke alle der kunne spise op. Servicen var helt i top og der gik ikke lang tid med at vente på betjening eller servering. Vi kommer helt sikkert igen når vi kommer til Berlin næste gang.
Hilsen Jens Von Dänemark ;-)

Tak, jens_P8094PH

Anmeldt 23. september 2016 fra mobile enheder

Har nu spist her mere end 4 gange på 4 uger og kan kun sige at mad og oplevelsen er det hele værd! Deres schnitzel og eisbein er virkelig lækkert!

Dato for besøg: september 2016
Tak, 241tanjak
Anmeldt 10. januar 2016 fra mobile enheder

Besøgte Zur Haxe fordi de havde fået gode anmeldelser på tripadvisor og fordi vi søgte original tysk køkken og vi fik mere end vi forventede. Tjeneren var suveræn: venlig, imødekommende , opmærksom og humoristisk og gav sig god tid selvom restauranten var stoppet til bristepunktet , primært med tyskere. Mad og de skønne
Fadøl ventede vi ikke længe på:-)Vi fik skinkeaxe og lammeaxe og det var super lækkert og der var masser af mad! Hyggelige omgivelser i lettere kitschet stil, stadig med adventskranse der hang ned fra loftet og små nisser. Husk at bestille bord og hav kontanter med, de tager ikke kort, så min mand måtte efter kontanter i en automat . Absolut et besøg værd og prisniveauet lavere end forventet:-)

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Ester F
Anmeldt 19. oktober 2015 fra mobile enheder

På Zur Haxe får man en charmerende rejse fra Berlin ned til den bayerske gæstfrihed med flere forskellige versioner af haxe.
Restauranten tilbyder solide måltider med bayersk øl - både lys og mørk.
Venlig servering og værd at besøge, hvis man er ude i Prenzlauerberg.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Morten_SDenmark
Anmeldt 26. september 2014

Her er virkelig tale om en lokal restaurant - meget hyggeligt og tysk dekoreret lokale - super god mad, af den lidt tunge slags - store portioner og velsmagende - hyggelig og rar betjening af de to søstre i tyske klædedragter. Bestemt et sted jeg vil anbefale i Berlin.

Dato for besøg: september 2014
    • Stemning
Tak, Miamuus

Rejsende, der kiggede på Zur Haxe, kiggede også på

Har du været i Zur Haxe? Fortæl om dine oplevelser!