“Hipt og smart Sushisted”
Anmeldelse af Dudu

Dudu
nr. 160 af 8.662 Restauranter i Berlin
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Mitte
Anmeldt 1. september 2015

Hipt sted med smarte typer der spiser moderne mad til lidt for høj techno.

Lækker lille "gårdhave" foran. Så hvis vejret tillader det, bestil bord ude.

Forret: vi fik bønner. Der fulgte salt med og en sovs. Sovsen var lækker, men saltet var en standard Santa Maria. ØV. Bønnerne var ikke noget ud over det du kan få på et hvilket som helst take away sushi sted i DK.

Lækker maki sushi, med meget spændende blandinger. Nigiri var dog lidt for middelmådige og havde ikke noget specielt at byde på. Fisken var dog velsmagende og risen godt tilberedt.

Rar men også lettere stresset betjening i prime time.

1  Tak, FoodloverAarhus
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Dudu
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 13. juli 2015

Besøgte stedet med 3 venner, og ingen af os var imponeret over maden. Samtlige af deres fiskeretter (Sushi osv.) lugtede og havde en "forkert" farve. Det var tydeligvis ikke frisk fisk. Retterne som ikke indeholdte fisk var også kedelige og smagløse. Eneste positive var deres cocktails.

Deres ansatte virkede stressede og ligeglade med om gæsterne havde en god oplevelse.

Mad og drikke er forholdsvis billigt på Dudu, og dét er der en god grund til.

Forstår på ingen måde at nogle anmelder dette sted til at være "fantastisk sushi"?

Tak, Thomas R
Anmeldt 2. august 2014

DUDU er uden tvivl én af Berlins bedste asiatiske restauranter, om end de holder sig i den dyre ende af skalaen, så er det alle pengene værd. Derudover er servicen høj og indretningen er gjort med et personligt, men stilfuldt twist! Eneste minus, som måske slet ikke er et minus, er, at der tit er overfyldt, og kommer man mellem 18-20, kan man ikke være sikker på, at der er plads. De tager ikke imod bordreservation :-(

• Stemning
1  Tak, Maria A
Anmeldt 2. juni 2014

Dejlig sushi og super drinks. Noget af det bedste sushi jeg har fået, absolut.

Lille minus for det meget begrænsede udvalg af Saké, der kunne godt være lidt mere end en at vælge imellem.

• Stemning
Tak, JarlBecker
Anmeldt 28. juli 2013

God og interessant sushi. God atmosfære og venlig betjening! Noget af det bedste sushi jeg har fået!

Tak, Casper Ø

Rejsende, der kiggede på Dudu, kiggede også på

Berlin, Tyskland

Har du været i Dudu? Fortæl om dine oplevelser!