“God og hyggelig”

Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Mitte
Anmeldt for 2. juni 2014

Dejlig sushi og super drinks. Noget af det bedste sushi jeg har fået, absolut.

Lille minus for det meget begrænsede udvalg af Saké, der kunne godt være lidt mere end en at vælge imellem.

Tak, JarlBecker

Anmeldt for 28. juli 2013

God og interessant sushi. God atmosfære og venlig betjening! Noget af det bedste sushi jeg har fået!

Tak, Casper Ø
Anmeldt for 14. juli 2013 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, friske råvare, lækker mad. Husk at bestille bord hvis i vil sidde udenfor.
Kan stærkt anbefales.

Tak, Dorthe M
Anmeldt for 8. maj 2013

DUDU er en meget trendy restaurant, hvor det hele går meget hurtigt og der er fed lounge musik i baggrunden. Det er til og betale, og så smager det bare helt FANTASTISK. Så kan klart anbefale DUDU - det er klart penge værd!!! Men HUSK at bestille bord hjemme fra, da de er fuldt booket i alle weekender..

Tak, Emilie D
Anmeldt for 16. april 2013

Uden tvivl den bedste sushi, jeg har fået!
Søde tjenere, som gerne anbefaler deres favorit, hvilket var vores held!
Man sidder lidt tæt, men det gør ikke noget, da atmosfæren er intim og afslappet, dog med høj standard! Kan helt klart anbefales.

1  Tak, Josefine E

Rejsende, der kiggede på Dudu, kiggede også på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Har du været i Dudu? Fortæl om dine oplevelser!