Anmeldt d. 25. august 2018 fra mobile enheder

Dejligt rent og lækkert hotel og rigtig god beliggenhed i gåafstand til masser af seværdigheder. Meget centralt og alligevel i den mere rolige ende af Alexanderplatz . Personalet er super søde og venlige og meget smilende. Rigtig fin service. De er parat til at hjælpe med alt. Morgenmaden var fantastisk . Vi kommer helt sikkert igen

Overnattede: august 2018, rejste som par
1  Tak, Ditte F
Anmeldt d. 24. august 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger i midten af Berlin i gåafstand til alle seværdigheder. Værelserne var rigtig fine og rengøringen var god. Vi var heldig at få en parkeringsplads i deres kælder. Der er meget at vælge i mellem til morgenmad, vær dog opmærksom på at i ikke kan spise aftensmad på hotellet, der er dog muligt at få en pizza eller sandwich.. baren har rimelige priser. Der er masser af shopping muligheder tæt på hotellet. Personalet er meget venlige. Dette er et hotel, vi sagtens kunne finde på at komme tilbage til.
Der er hårtørrer, strygejern og strygebræt på alle værelser, plus der er shampoo og balsam på badeværelset.

Overnattede: august 2018, rejste med familie
Tak, Susanne R
Anmeldt d. 3. august 2018

Overfladerne på værelset blev ikke de 5 dage vi var der rengjort. Sæbe, shampo og toiletpapir blev ej heller fyldt op. Måtte selv hente toiletpapir ude på personalets service vogne. Sengetøjet blev ikke skiftet nogen dage heller.
Rigtig god morgenmad.

• Overnattede: juli 2018, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
1  Tak, lkrame478730
Anmeldt d. 22. juli 2018

Med sin meget centrale placering, er Hampton Hampton by Hilton Berlin City Centre Alexanderplatz et helt ideelt udgangspunkt for at opleve Berlin. Morgenmaden, værelserne og servicen var uovertruffen.

• Overnattede: juli 2018, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Tak, ejense666553
Anmeldt d. 30. maj 2018 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger på dette hotel. Vi ankom ved 10 tiden om formiddagen og kunne allerede checke ind på værelset.
Værelset var et handicap venligt værelse så dejlig stort.
Gode senge (dog dobbeltdyne hvilket vi ikke er fan af-men det er jo smagssag)
Rent værelse
Trods for vi havde udsigt til en stor hovedvej var der ikke støj på værelset.
Aircon på værelset.
Gulvtæppe på ude i gangen hvilket gjorde man ikke hørte folk ude på gange, dejligt.
Morgenmaden var fin, helt almindelig med alt der skulle til for at blive mæt.
Fitness rummet var stort og fine maskiner.
Ved hjemrejse skulle vi flyve sent men der var intet problem i at opbevare bagage i aflåst rum, men nr på vores tasker.

Hotellet ligger ca 2 min gang fra Alexander Platz

Overnattede: maj 2018, rejste som par