“Gourmet, gourmet, gourmet!”

Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 21. marts 2016 fra mobile enheder

Hvis nogen ville være i tvivl om hvorvidt vegetarmad kan løftes til gourmet niveau, så skal de prøve denne restaurant. Helt fantastisk smuk og yderst velsmagende mad. En oplevelse for alle sanser. Og betjeningen........har sjældent oplevet så nærværende og kompetent betjening. En stor og mindeværdig oplevelse.

2  Tak, CopenhagenLangford
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24. august 2014

Vegatar mad - nej tak!
MEN jeg HAR ændret mening. Vi fik anbefalet spisestedet. Det lykkes os efter ihærdig indsats at finde indgangen til restauranten (langt inde i en baggård).
Vi fik et bord og en menu kort indeholdende 5 forskellige forretter, 5 hovedretter og 3 desserter. OK hvad skal man så lige vælge? Jeg bestilte en forret med vandmelon og ost, en hovedret bestående af blomkål med ruccula polenta og en Jackfruit og mango dacquoise til dessert. Hold op hvor var det godt. Man savner på intet tidspunkt kød. Maden er uhyre smagfuldt og fint anrettet. Mens man indtager maden i den "rå" atmosfære i restauranten, undrer man sig lidt over det fyldte lokale. Udenfor er der ingen skilte der henviser til restauranten, men alligevel har folk fundet frem hertil. Det viser sig da også at der er mange lokale og gengangere blandt kunderne.
Skal man há sig en på opleveren i Berlin (rent madmæssigt), kan jeg kun anbefale et besøg her. Husk at bestille bord i god tid.
Vi kommer igen!!!!

1  Tak, Bent_Hausted
Anmeldt 23. august 2014

En oplevelse hele vejen fra gaden til restauranten. Ikke set lignende. Jeg er lidt kræsen, især mht ost, men jeg fik 3 helt fantastiske og smukt anrettede retter spændende mad. Vil klart anbefale dette sted til alle, der vil prøve noget anderledes og hipt ;-)

1  Tak, Pia H
Anmeldt 4. december 2013 fra mobile enheder

Gemt bag en container og med en skummelt trappe tror man ikke på at der kan ligge et fantastisk sted som dette. Vigtigt at bestille bord i god tid ! Spisekortet er med få men med meget lækre retter og deres vinkort er fint afstemt :-)
Bestemt ikke sidste gang jeg kommer der.

3  Tak, bettina R
Anmeldt 6. maj 2013

Vi var to par der besøgte den sjove lille restaurant i hjertet af Berlin. Oplevelsen af at finde restauranten (brug deres hjemmeside for tips) er noget for sig selv og sætter stemningen for en dejlig mad oplevelse.

Maden er gourmet vegetar retter men personligt synes jeg ikke at kvaliteten er helt til fem stjerner når man ser på prisen, men bestemt godt.

Tak, Jakob L

Rejsende, der kiggede på Cookies Cream, kiggede også på

Berlin, Tyskland

Har du været i Cookies Cream? Fortæl om dine oplevelser!