“Verdens bedste chokolademousse”

Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Kun lidt kluntet service og manglendeforståelse for allergi koster en enkelt stjerne, ellers var oplevelsen sublim! Lækker, sund mad og en formiddag dessert! To af stjernerne må gå til dessertkongen i køkkenet.

Tak, Marie Elisabeth D

Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Lækker italiensk restaurant med dejlige vine og udsøgt mad. Lidt langsom betjening men de var også alle italienere. Hyggelig og intim stemning, velegnet til par og venner. God oplevelse!

2  Tak, jettehaagemann
Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

Super lækker italiensk restaurant med god stemning. Lækker mad, betjeningen en anelse snobbet. Vi fik først vores vin efter forretten var serveret. Men resten var godt til prinsen.

Tak, jettehaagemann
Anmeldt 24. marts 2016 fra mobile enheder

Stedet er rigtig flot og servicen er helt i top! Maden manglede bare umami og detalje på det prisniveau. Forretten var kammuslinger, som var fint tilbredt, men der var kun 2 stk. og saucen til var kedelig. Fisken til hovedretten var god og en flot portion, men alt tilbehøret var igen lidt kedeligt. Berlin er en sjov by med masser gode steder til næsten halv pris.

1  Tak, EmilVonDerFehr
Anmeldt 12. december 2014

Super mør bøf og fantastisk tilbehør med rigtig serviceminded personale som stod klar fra vi kom til vi gik!! Personalet talte både flydende italiensk, tysk og engelsk og havde god tid til gæsterne!

• Stemning
Tak, JR8185

Rejsende, der kiggede på Ristorante Essenza, kiggede også på

Har du været i Ristorante Essenza? Fortæl om dine oplevelser!