“Dårlig servering, middelmådig mad”
Anmeldelse af Schwarzwaldstuben

Schwarzwaldstuben
nr. 280 af 9.243 Restauranter i Berlin
Køkkener: Tysk
Velegnet til: Barhygge, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt for 9. januar 2018

Uengageret personale, som nærmest virkede fornærmede over at få besøgende. Maden var en del under hvad man kunne forvente til prisen. De tog i øvrigt ikke imod kreditkort, men jeg ved ikke om det altid er sådan.

Tak, KarmaK2018

Anmeldt for 3. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik schnitzler med det hele, gode fadøl, dessert til ungerne og drinks til de voksne. Ikke en finger at sætte på noget. Sød, imødekommende betjening og fornuftige priser.
Vi kommer der sandsynligvis igen!

Tak, Larsmortensen2016
Anmeldt for 12. august 2016 fra mobile enheder

God oplevelse med sydtyske retter i Berlin. Spisekortet var ikke stort i udvalg men kvaliteten var god. Husk at bestille bord da det er et populært sted i bydelen.

Tak, Steen S
Anmeldt for 25. juli 2016 fra mobile enheder

Meget populært sted og værd at besøge. En super hyggelig atmosfære byder velkommen og blandede borde, stole og interiør gør stemningen afslappet og rar.
Typisk enkelt tysk mad, der bare smager
Absolut et besøg værd

Tak, Khbg
Anmeldt for 19. juli 2013 fra mobile enheder

Her spiser man godt. Maden er veltilberedt og smager godt. God ide er at bestille bord. Restauranten er velbesøgt.

• Stemning
Tak, VonSilvia

Rejsende, der kiggede på Schwarzwaldstuben, kiggede også på

Har du været i Schwarzwaldstuben? Fortæl om dine oplevelser!

;