“Super god mad og betjening ”
Anmeldelse af Delphi

Delphi
nr. 9 af 1.261 Restauranter i Nürnberg
Velegnet til: Store grupper, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Altstadt - St. Sebald
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Var lige kommet til Nürnberg og skulle finde et sted og spise. Så på Trip Adviser at Delphi havde fået rigtig gode anmeldelser så det måtte vi prøve - det fortrød vi bestemt ikke!!! Betjening og mad var som beskrevet - venlig, opmærksomt, imødekommende og hurtig. De tog sig tid og maden var fremragende - prøve den varme forret med 5 forskellige små retter!!
Vi vil helt sikkert komme tilbage og nyde endnu et godt og lækkert måltid

Tak, sorenholl

Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har nu for anden gang spist på restaurant Delphi i Nürnberg, og begge gange har været en rigtig god oplevelse. Maden er græsk, og smager himmelsk. Vi fik alle spist ALT for meget, fordi maden smagte for godt til at levne. Der var rigeligt mad - og lidt ekstra til. Service var ud over det sædvanlige. Ved ankomst til restaurant bliver vi taget godt imod, og der hilses på hver enkelt familie medlem. Under middagen er personalet op til flere gange omkring bordet, for at sikre, at vi ikke mangler noget, samt at alt er som det skal være. Der er også tid til at udveksle et par ord, omkring hvor vi kommer fra m.m. Da vi går fra restauranten får alle igen hånden, og der ønskes god ferie fra personalet.

Tak, Diana N
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Super Græsk mad, fra rigtige grækere. Service er taget ud fra en Taverna på Marathonas stranden nord for Athen.
Glæd jer til den store grlske oplevelse, til meget fornuftice penge.

Tak, Bossen1965
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Havde læst om restauranten Delphi, som havde mange gode anmeldelser her på Trip advisor, og valget fandt derfor på denne, da familien skulle indtage aftenens måltid. Vi valgte forskellige græske specialiteter, samt lammekød og kylling. Alt smagte helt fantastisk, og fuldstændig som vi huskede det fra vores rejser til Grækenland. Personalet var desuden venlige og servicemindede, så absolut et besøg værd.

Tak, Diana N
Anmeldt 3. februar 2014

Så småt og kedeligt ud fra gaden, men når man kommer ned i kælderen er det en helt anden sag. Flot udvalg af lækker mad i store mængder. Servicen var professionel og venlig. Prisen for aftenarrangementet var yderst fornuftig..... Kan virkelig anbefales!!

Tak, Grumstrup

Rejsende, der kiggede på Delphi, kiggede også på

Nürnberg, Mittelfranken

Har du været i Delphi? Fortæl om dine oplevelser!