“Afslapning og folkeliv”

English Garden
Book på forhånd
19,47 $*
og derover
München centrum hop-af hop-på tur
nr. 1 af 345 aktiviteter i München
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn
Anmeldt 5. september 2018

Også i München har man adgang til en kæmpe stor park næsten i centrum af byen. Man kan f,eks. gå ind i den kongelige have ved Odeon Platz og gå skråt igennem til palæet og lige over for indgangen til parken.
Vi gik en meget lang tur her og rundede den store sø. Fredfyldt og dejligt. Engelsk er måske så meget sagt, for det bakkede terræn, det lange vue, de små overraskelser og grotter er kun sparsomme.
Udover at det er en park, så er her også en del traktørsteder.
Det er forbudt at bade i floden, står der på et skilt. Ikke desto mindre kaster vildt mange mennesker sig i floden i den rivende strøm til en lang flyde/svømmetur og fuldt forståeligt på de varme sommerdage.
Tilsvarende og spøjst er det, at unge mennesker benytter den voldsomme strøm nær vejen til surfing. Det er givetvis sjovt for dem og sjovt for os at se.

Tak, Henrik H
Filtrér

Anmeldt 3. september 2018 fra mobile enheder

Her er sydtyskland samlet i en stor festlig glæde. Både turister og lokale hygger sig. Og tá en cykeltaxaer

Tak, riemartini
Anmeldt 26. juli 2018

Vi besøgte Englischer Garten i München for tredje gang. Vi havde vejret med os og fik nogle hyggelige timer til at gå der. Var også ved Chinesische Turm og fik en dejlig fadøl. Her er god stemning og stedet kan absolut anbefales at besøge, når man er i Englischer Garten

Tak, janhA8996AW
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Englischer Garten er en oase midt i München. Lækkert sted med masser af liv og alligevel kan man slappe af derinde.

Tak, BiffKorn
Anmeldt 1. maj 2018

Super sted at bruge tid på når solen skinner. Nyd maden i Biergarten ved det kinesiske tårn. Oplev surferne ved Eisbach.

Tak, Thomas E

Rejsende, der kiggede på English Garden, kiggede også på

München, Upper Bavaria

Har du været i English Garden? Fortæl om dine oplevelser!