“Dejlig tysk mad og hornmusik”
Anmeldelse af English Garden

English Garden
Book på forhånd
19,50 $*
og derover
München centrum hop-af hop-på tur
nr. 1 af 345 aktiviteter i München
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Nyttige oplysninger: Aktiviteter for større børn
Anmeldt 3. september 2018 fra mobile enheder

Her er sydtyskland samlet i en stor festlig glæde. Både turister og lokale hygger sig. Og tá en cykeltaxaer

Tak, riemartini
Filtrér

Anmeldt 26. juli 2018

Vi besøgte Englischer Garten i München for tredje gang. Vi havde vejret med os og fik nogle hyggelige timer til at gå der. Var også ved Chinesische Turm og fik en dejlig fadøl. Her er god stemning og stedet kan absolut anbefales at besøge, når man er i Englischer Garten

Tak, janhA8996AW
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Englischer Garten er en oase midt i München. Lækkert sted med masser af liv og alligevel kan man slappe af derinde.

Tak, BiffKorn
Anmeldt 1. maj 2018

Super sted at bruge tid på når solen skinner. Nyd maden i Biergarten ved det kinesiske tårn. Oplev surferne ved Eisbach.

Tak, Thomas E
Anmeldt 26. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi var tre herrer på tur til Oktoberfest, og brugte en formiddag i parken. Der er dejligt roligt, og ved det kinesiske tårn var der dejlige øl og et hornorkester, der spillede - meget autentisk!
Kan varmt anbefales.

Tak, KajKromann

Rejsende, der kiggede på English Garden, kiggede også på

München, Upper Bavaria

Har du været i English Garden? Fortæl om dine oplevelser!