“Velsmag”

La Grignotiere
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Velsmagende mad til fornuftige priser. lille men meget hyggelig Restaurent. Familiær stemning. Kommer der gerne igen.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Tom L

Anmeldt 23. maj 2016

Vi havde reserveret et bord "a la terrasse", hvilket var i en hyggelig gågade. Vi valgte alle 4 menuen til 18 euro. Forret, hovedret og dessert. Alle var glade, dejlig mad, venlig og munter servering. Vin i fornuftigt prisleje. Vi kommer igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, LiseR674
Anmeldt 19. marts 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt sted med meget venlig betjening. Lokalt vinkort og yderst rimelige priser på vin. Hyggelig og lokal atmosfære.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Mette W
Anmeldt 30. oktober 2014

Vi har spist her 2 gange på vores ferie. Begge gange var maden fantastisk og betjeningen yderst venlig og imødekommende. Deres 3 retters menu kan anbefales, kun 17 euro, fik en lækker salade nicoise, ikke for stor men passende. Hovedretten bestod af fisk, men man kunne vælge andet. Fisken var ikke så spændende, men afgjort værd at spise. Til dessert kan man frit vælge imellem dem de har, valgte her profiteroles, som blev serveret med is og flødeskum. Min mand fik dagens ret som var indbagt laks og hav-bars, det var virkelig lækkert. Han sluttede af med chokoladekage, den var også utrolig velsmagende. Vi fik en god chablis til fisken.
Generelt er niveauet i byen højt, men dem i de små sidegader får man mere værdi for pengene.
Vi kommer her afgjort igen.

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
Tak, Kirsten G
Anmeldt 10. oktober 2014 fra mobile enheder

God fransk mad til meget rimelig pris. Venlig betjening. To gader fra de dyre restauranter ved vandet. Kan helt klart anbefales.

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
1  Tak, Tina D

Rejsende, der kiggede på La Grignotiere, kiggede også på

Villefranche-sur-Mer, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i La Grignotiere? Fortæl om dine oplevelser!