“Kvaliteten er gået ned”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. april 2017

Vi spiste igen frokost på Regensen, og det var desværre denne gang en dårlig oplevelse. Vi fik en burger, tidligere har deres burger været rigtig gode, men denne gang var bollerne brændt meget i siden og var tørre. Selve burgeren var hård, gennemstegt og ikke krydret, - der var ikke bacon på, som der normalt er. alt i alt en dårlig oplevelse.

For dårligt at køkken og tjener ikke selv ser kvaliteten ikke er OK på det de vil servere!

Stedet egner sig nu nok mest til en forfriskning, da beliggenheden er god og central i byen

Tak, Søren Julius S

Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Efter besøg i Vence på yderkanten af sæsonen og til en lidt sen frokost efter kl 15 gik herind. Udendørs servering - men desværre mange duer da gæsterne synes det er sjovt at fodre. Vi bad om dagens grillmenu, men tjeneren var så rar at oplyse at dagens kød var lever - så vi tog to traditionelle burgere, der blev serveret med lidt salat og gode pomfritter i kurv. Maden kom efter ca 10-15 min. Helt ok til prisen på 14,50 pr stk - så med 2 store fadøl betalte vi 40 euro.

Tak, Bente N
Anmeldt 23. september 2015 fra mobile enheder

Vi var 4, som skulle spise frokost. Vi valgte dagens menu til 17 €, bestående af laks, et glas vin og en espresso. Fint nok. Vi måtte vente en rum tid, inden der sket noget, alt imens tjenerne føg om ørene på os for at rydde af og dække op til de næste gæster. Et fransk lokalt par kom umiddelbart efter os og fik serveret med det samme!
Laks og tilbehør var helt fin. Det smagte faktisk ret godt. Efter endnu en rum tid kom espresso og regning. Fejl i regning på 5 euro, som dog blev rettet.

Tak, Stenen1
Anmeldt 6. juli 2015 fra mobile enheder

Denne centralt beliggende restaurant i Vence kommer vi ofte på. Det være sig til en kop kaffe, drink, frokost eller aftensmad. Menukortet er varieret, betjeningen super og maden god. I dag spiste vi frokost der, en salat med varm gedeost og en pizza, to klassikere men god mad. Tjenerne taler også godt engelsk hvis det skulle knibe med det franske sprog.

Tak, Henrik Egede H
Anmeldt 9. maj 2015

Vi fik 3 omelette med skinke og en burger. Maden var veltillavet og smagte godt. Der var pænt med mad, og fin service. Beliggenheden ud til den centrale plads (jardin) er meget fint og giver en god atmosfære. Vi kommer garanteret her flere gange. det var en god oplevelse

Tak, Søren Julius S

Rejsende, der kiggede på La Régence Café, kiggede også på

Vence, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i La Régence Café? Fortæl om dine oplevelser!