“Hyggelig restaurant”

Køkkener: Fransk
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. august 2017

4 personer spiste middag, hyggeligt som altid, god mad til rimelige priser.
Faux- filet, grilstegt, perfekt. Svinemørbrad , begge med pommes og salat.
Hvide duge, store vinglas og selvfølgelig gratis bordvand og oliven.
Opmærksom og venlig betjening.
Kommer helt bestemt igen.
Nødvendigt med bordbestilling på særlige dage.

Tak, ToniSimone S

Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Lille restaurant med udendørs servering i den gamle bydel. Vi fik to forskellige forretter, og de smagte virkeligt godt. Vores hovedretter var lige så godt. Vores børn fik børn fik børnemenuen, kyllingen var god bøffen var lidt sej. Kommer meget gerne igen.

Tak, Kim K
Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Vi havde fået stedet anbefalet af vores hotel vært.
Hurtigt blev restauranten fyldt op med gæster, men vi var heldige med at få et bord på torvet.
Vores mad var superlækkert tilberedt og alle smage stod fint til hinanden.
Vi nøjedes med en husets rosevin, og den var rigtig god til prisen.

Tak, Jørgen Holst P
Anmeldt 10. februar 2014

Vi besøgte denne hyggelige restaurant i Vence i midten af januar. Vi fik en meget fin service, også selv om vi bare skulle have en let ret (omelet) og et glas af husets rødvin. Det er én af de bedste omeletter vi har fået. Let og luftig, lige som det skal være. Betjeningen var meget opmærksom og var bestemt medvirkende til den gode oplevelse.

• Stemning
1  Tak, Søren Julius S
Anmeldt 27. januar 2014

Hyggelig restaurant, hvor alle er velkomne, inklusive ejerens hund, som lå og hyggede sig på en sofa. :-) Rustik mad, der smagte dejligt. Vi blev flere gange spurgt, om alt var i orden, både hvad angik mad, rumtemperatur mv. Dejlig oplevelse.

• Stemning
Tak, Longstocking

Rejsende, der kiggede på Le Pigeonnier, kiggede også på

Vence, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i Le Pigeonnier? Fortæl om dine oplevelser!