“Super restaurant ”
Anmeldelse af Le Tilleul

Le Tilleul
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 6. september 2017 fra mobile enheder

Fik anbefalet den af vores hotel. Var heldige at få det sidste bord. Reservation anbefales. Helt fantastisk madoplevelse og en service ud over det sædvanlige. Kommer helt sikkert igen, hvis vejen falder forbi Saint Paul de Vence.....

Tak, Marice K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Familiemiddag, god og hurtig betjening. Simpelt men godt menukortet. Vi fik bl.a. pasta vongole, risotto med hummer, og Black Angus steak, som dog ikke anbefales.
Restauranten ligger i den gamle by St. Paul de Vence, hvor der ikke tillades biler. Du skal parkere udenfor byen, hvor der er gode oarkeringsmulihheder. Bestil bord i god tid i højsæsonen, bestil til udendørs servering i sommersæsonen. Vi kommer gerne tilbage.

Tak, Morten K
Anmeldt 11. september 2016 fra mobile enheder

En spændende madoplevelse. Vi fik en super god og professionel service. Maden var spændende og overraskende. Et besøg værd.

Tak, MetteHolst
Anmeldt 24. juli 2015 fra mobile enheder

En rigtig OK frokost restaurant. God mad , dejlig skygge og hurtig og flot betjening.
Efter besøg på Maeght i Saint-Paul er det nemt med frokost her, inden turen går gennem byen.

Tak, Flemming E
Anmeldt 10. juli 2015 fra mobile enheder

Flot beliggende resturant med fantastisk god mad. Desværre havde personalet lidt for travlt, så vi måtte rykke flere gange for vores regning.
Udsigten er rigtig flot

Tak, JennyRee

Rejsende, der kiggede på Le Tilleul, kiggede også på

Saint-Paul de Vence, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i Le Tilleul? Fortæl om dine oplevelser!