Anmeldt d. 9. april 2017

Vi kom sent men blev alligevel modtaget med åbne arme som om det var familien der kom på besøg (-;
Der blev sørget for pizzaér fra det lokalt Pizzaria selvom de var ved at lukke.
udsigten over Nice er fantastisk fra 1 sal værelserne er hyggelige morgenmaden er bedre vi har prøvet på et 4stjernet hotel. Næste gang vi er i Nice bukker vi Petit Palais igen

• Overnattede: april 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, BjarneH96
Anmeldt d. 10. marts 2017

Vi var 6 personer der boede på Hotel le Petit Palais for at holde et møde. Lækkert værelse, meget varieret lækker morgenmad. Fornem service så vi kunne holde møde og der blev straks mulighed for at arrangere frokost.
Alt fungerede perfekt

Værelsestip: vælg værelse med udsigt over byen
  • Overnattede: februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, mariannekastrup2015
Anmeldt d. 18. juli 2016 fra mobile enheder

Leder du efter et hotel tæt den gamle bydel, men uden trafikstøj og med grønt omkring dig? Så er hotellet her noget for dig. Der er ca 20 min gang til den gamle by. Hotellet ligge på en bakketop med udsigt over Nice. Der er en skøn lille swimmingpool med solstole, hvor solen kan nydes. Hotellet har ingen aften eller frokostresturant, men der kan bestilles lette retter (salater, tærter mm på roomservice). Morgenmaden er super med alt hvad du kan ønske i bedste kvalitet. Hotellet har en bar og der er mulighed for massage og pedicure mm.
Kun 10 min gang fra hotellet ligger nogle rigtige gode restauranter med fransk og italiensk mad ( der er mellem nr 30 & 40 ud af 1200 restauranter i Nice på tripadvisor) bla. Rest. Geppetto. Prisniveauet er rimeligt 15-25 € for en hovedret og servicen er i top. Spørg i receptionen, som kan give gode råd.
Ca 10 min gang fra hotellet finder du også nogle af Nices bedste museerne bla Chagall.
Alt i alt rigtig god værdi for pengene. Et besøg værd.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Cbraad
Anmeldt d. 16. juli 2016

Vi var 5 par der nød en forlænget weekend. Hotellet ligger på en meget rolig adresse i bakkerne tæt på centrum. Fantastisk udsigt over Middelhavet fra næsten alle værelser.
I hotellets pragtfulde have nydes morgenmad og diverse drikkevarer.

• Overnattede: juli 2016, rejste med venner
1  Tak, ODS65
Anmeldt d. 12. september 2015 fra mobile enheder

Vi boede fire nætter på Hotel du Petit Palais i værelse 202, som både i følge os selv og personalet er hotellets bedste værelse. Det har egen private terrasse med bord og to liggestole og en fantastisk udsigt ud over Nices gamle bydel og middelhavet i baggrunden.

Hotellet ligger lidt oppe på bakken. Det tager lige 5 minutter at gå op, men så er man også i et dejlig roligt kvarter og med udsigten over byen.

Morgenmaden er virkeligt pengene værd. Måske den bedste der bliver serveret i Frankrig.

Kan virkeligt anbefales for nogle skønne dage i Nice!

Overnattede: september 2015, rejste som par
1  Tak, henrikr597