Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.320)
Filtrer anmeldelser
1.321 resultater
Medlemsvurdering
573
482
187
54
25
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
573
482
187
54
25
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.321 anmeldelser
Anmeldt d. 11. juni 2017

Hotellet ligger i en stille gade, 200 m fra gågaden, og dermed tæt på den gamle bydel.
Ca. 500 m til bus 98 til lufthavnen og til banegården (tog til Cannes og Monaco bl.a. - kan anbefales!).
Pænt, rent hotel med imødekommende personale.
God morgenmad, der dog kunne varieres lidt; vi overnattede i 4 nætter, og udvalget var det samme hver morgen - lidt ensformigt.
Der ligger nogle virkelig gode restauranter lige ved siden af hotellet.

Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Per Hansen D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cassandre B, Responsable relations clients hos Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2017
Google Oversæt

Dear Valuable Guest,

Thank you for your kind comment on our Trip Advisor page. It is really important for us to have your feedback!

I understand your point regarding the breakfast offer and we are currently looking for a new and better offer.

We are looking forward to welcoming again on your next trip to Nice !

Kind Regards,

Cassandre

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Victor H, Directeur général hos Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Victor H, Directeur général hos Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Victor H, Directeur général hos Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Victor H, Directeur général hos Hotel Le Grimaldi by HappyCulture, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser