Anmeldt d. 9. august 2020

Hyggeligt lille hotel beliggende tæt på vandet i den gamle bydel.
Værtsparret er meget hjælpsomme og har skabt en lille perle af et hotel.
Stedet er meget pænt og rent og holdt i gammel Sydfransk stil.
Jeg kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, MaxPedersen
Anmeldt d. 3. august 2020

Jeg har rejst mange steder, men sjældent har jeg boet et sted, der var så hyggeligt, ordentligt og charmerende som SS i Nice. Man bor lige ud til én af byens absolut smukkeste pladser, til hvilken der er en ret storslået udsigt fra værelsernes franske altaner. Den gamle by med de små gader kan du se fra vinduet. Et væld af restauranter og delikatesseforretninger er lige om hjørnet, for ikke at nævne havet, som er 1,5 minut væk fra hoveddøren. Der ud over skal de to ejere nævnes, der fungerer som guider, værter og venner - de tilbyder morgenmad på værelset, ved hvornår loppemarkederne har åbent og kan altid fortælle hvilke bagerier, der serverer den luftigste croissant. Jeg kom hjem i går og har allerede nu bestilt 14 dage igen til næste år. Kan faktisk ikke vente og det selvfølgelig fordi Nice er et entydigt pragteksemplar af en ferieby, men også fordi man bor så autentisk, behageligt og centralt (for ikke at nævne prisen!!!) som man gør på det lille danskejede hotel San Souci. Men shyy.. la’ vær’ med at fortælle for mange om stedet..

Rejsetype: Rejste alene
Tak, KristianWilken
Anmeldt d. 3. august 2020

Nemt lille hotel, med eget minikøkken og søde dansktalende ejere. Hotellet er funktionelt, hyggeligt, og vender ud til dejligt lille torv. Stilen er fransk, og den gamle bydel, stranden og det store loppemarked ligger ganske tæt på. Hotellet er billigt, og vi kommer helt sikkert til at bo der igen. Vores aller bedste anbefalinger!!!!

Tak, Eva-marie W
Anmeldt d. 25. juli 2020

Maibritt og jeg havde et skønt ophold hos Mikkel og Maria i hyggelige, familiære og rare omgivelser. Det lille hotel har en behagelig uhøjtidelig atmosfære, der er styr på tingene og beliggenhed er virkelig god. Parkering koster små 30 euro i døgnet, så det kan måske godt betale sig at parkere bilen lidt uden for byen? We´ll be back ;-)

Tak, MogMII
Anmeldt d. 28. april 2020 fra mobile enheder

Inden Nice lukkede ned nåede min familie og jeg at besøge Maria og Mikkels hotel. Sikke en rolig og skøn afslappende atmosfære der var i den gamle bydel. 3min til vandet, 0min til nærmeste cafe, Og et værelse man kunne få fat i hvis man manglede noget. Vi venter på tasterne til at booke første ledige rum når verden lukker op igen.

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, 179madsp