“Altid en god oplevelse”

nr. 35 af 1.989 Restauranter i Nice
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. december 2017

Jeg har spist flere gange på Acchiardo og har været tilfreds hver gang. Betjeningen har været sublim og personlig og maden er veltilberedt uden at være prætentiøs. Vi hygger os altid når vi kommer. Det er vigtigt at reservere bord, for stedet er meget populært. Regningen byder heller aldrig på ubehagelige overraskelser.

Tak, 13ncc1031

Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Lækker charcúterie med spændende pølser og skinke og en dejlig salat med tomat og mozzarella. Rigtig god betjening, rimelige priser og kommer gerne igen.

Tak, Hy1910
Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Var der til frokost, hvor vi delte 3 forretter:
Maden er som den skal være, men ikke noget ekstraordinært.
Spændende indretning.
Sidder ok.
Betjening var god. De var gode til engelsk.

Tak, jyskehenrik
Anmeldt 3. marts 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad, et fantastisk personale, og til priser som er til at betale.. Et besøg værd og husk at se på dessert kortet

Tak, Johnny P
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 5. december 2016 fra mobile enheder

Min forlovede og jeg gik på denne restaurant på anbefaling fra hotellets personale. Det var fyldt, og vi var så heldige at få et bord uden at have en reservation. Jeg fik en gryderet med oksekød med Gnocchi, og min forlovede fik sværdfisk. Begge fantastiske muligheder! Jeg fik også is med espresso på toppen som dessert, som var lækker.

Tak, Katie T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Rejsende, der kiggede på Acchiardo, kiggede også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i Acchiardo? Fortæl om dine oplevelser!