Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Lækker fiske restaurant”

Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Port
Anmeldt 16. december 2019

Dejlig intim fiskerestaurant med en unik beliggenhed ved den gamle havn. Lille menukort, men med absolut gode velsmagende retter, hvor der er gjort lidt ekstra for udseendet. Alt er frisk og veltillavet fra det lille køkken. God afslappet stemning, hvid dug på bordene og opmærksom betjening.

Dato for besøg: juli 2019
    • Værdi
    • Service
    • Mad
2  Tak, HRL7000
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (903)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-5 af 903 anmeldelser

Anmeldt 1. maj 2019

Restauranten ligger dejligt ved havnen i Nice. God ven lig og hurtig betjening men et meget snævert kort for en fiske restaurant. Hyggeligt alligevel.

Dato for besøg: april 2019
2  Tak, Jan E
Anmeldt 14. januar 2019

Fiskesuppen er god til prisen. Lokalet er hyggeligt og godt indrettet. Der er et forkøkken i lokalet, så det er muligt at følge med i forberedelserne. Alternativt kan man side ude på fortorvet.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Uffe J
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Muslinger og tuntatar til forret. Ualmindeligt lækkert. Jeg fik Le tartare du boueuf til hovedret. Egentlig veltilberedt og velsmagende, indtil jeg fik et ben i munden. Ikke godt nok.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 493clausc
Anmeldt 12. december 2014

Det er fuldt fortjent, at denne restaurant optræder med en Bib Gourmand i den seneste Michelin-guide: skøn mad, høflig og venlig betjening, dejlig beliggenhed ved havnen, fornuftige priser kvaliteten taget i betragtning.

Dato for besøg: december 2014
    • Værdi
    • Stemning
    • Service
    • Mad
Tak, Euler7913

Rejsende, der kiggede på Les Pêcheurs, kiggede også på

Nice, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i Les Pêcheurs? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.