“Lækkert og lokalt”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 20. juli 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad i hyggelig atmosfære - søde og opmærksomme tjenere. Man skal dog lige være forberedt på at det er en 4-retters menu, hvor man kun selv vælger hovedretten og desserten.

2  Tak, Ann-Sofie N

Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, men vi valgte 1 ret, som hørte til en 4 retters menu og de glemte brødet, hvilket betød der ingen tilbehør var til min fisk...

Tak, Maria H
Anmeldt 19. marts 2017 fra mobile enheder

Var her to gange på samme uge, både sammen med en en ven men også i et større selskab. Positiv og skøn betjening, og du får en god fransk oplevelse. Mad en fransk, og du skal vælge des menu. Det er lidt specielt med vodka til maden.

2  Tak, Lars B
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte en sammensat menu for 46€ per mand inklusiv en halv flaske vin per mand og et vodka shot. Der var både brød, laks, pølse og salat til starter og som hovedret har du valgmuligheden mellem 5-7 forskellige ting.
Vi fik bøf med pebber sovs og and og begge dele smagte rigtig godt.
Til dessert fik vi creme brulee og chokolade musse.
Alt maden var lækkert fansk og blev serveret hurtigt. Tjenere var hurtige til at rydde ud af bordet og være opmærksomme på os.
Et godt sted hvis man vil have god fransk mad!

3  Tak, Mark H
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Hvis i søger en autentisk fransk betjening, national menu og helt igennem godkendt restaurant til meget helt favorabel pris i Cannes skal i vælge La Brouette - de la grand - mere

2  Tak, Casper K

Rejsende, der kiggede på La brouette de Grand-Mere, kiggede også på

Cannes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du været i La brouette de Grand-Mere? Fortæl om dine oplevelser!