“Ikke nogen særligt”

nr. 5 af 104 Restauranter i Bayeux
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 20. juli 2018

Forretterne var "fornemme" med en masse dryp på tallerkenerne, men ikke nogen smagsoplevelse. Hovedretten med rød mullet lugtede forfærdeligt, som om den havde ligget uden for hele dagen, og vi var ikke de eneste der syntes at den lugtede fælt. Den var serveret med en smule gul kartoffelmos og en lille linseæggekage som forøvrigt blev serveret til de fleste andre retter.
Æblekagen til dessert var dog den bedste som vi har fået i Bayeux.

1  Tak, 971devoss

Anmeldt 1. november 2017

Vi ville egentlig have været på naborestauranten, men da den var fyldt, valgte vi L'Alchemie. Virkelig lækker mad, prøv frølårene i hjemmerørt aioli og tunen - den er fantastisk lækker.
Virkelig flinke tjenere og abosolut rimelige priser.

Tak, tinetindal
Anmeldt 20. september 2017 fra mobile enheder

Som mange andre restauranter i Frankrig åbner først kl. 19 og en god idé at komme i den første time hvis man ikke har reserveret.
Maden er virkelig god, hvor du kan prøve frø lår, ikke noget særligt synes jeg, og mange forskellige retter om du er til fisk eller and.

Tak, Jens L
Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Centralt beliggende for enden af gågaden . Det er en meget lille restaurant men hyggelig. Super sød betjening. Maden var fornem , især var lammet til hovedret fantastisk
Man kunne ikke bytte ost ind i menuen istedet for dessert. Gode omend ikke overvældende vine på glas.
En rigtig hyggelig aften til en moderat pris .

Tak, SteenS29
Anmeldt 19. august 2013

Vi måtte blande menuerne og tjeneren kunne selv beslutte at det var ok.
Vi taler ikke fransk men betjeningen var heldighvis god til engelsk, forsøgte med flere sprog at guide os til de gode urter og kryderier, når vi ikke kunne huske urtenavne på engelsk.

Der serveres god mad, rigeligt mad i en menu til at blive mæt og både mad og vin er utrolig billigt, i forhold til energien og kvaliteten der er lagt i serveringen af dette måltid.

Tak, Troels G

Rejsende, der kiggede på L'Alchimie Restaurant, kiggede også på

Saint-Vigor-le-Grand, Calvados

Har du været i L'Alchimie Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!