“Kedelig standard på mad”
Anmeldelse af Hard Rock Cafe Paris

Hard Rock Cafe Paris
Book med
Hard Rock Cafe Paris er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 723 af 17.628 Restauranter i Paris
Køkkener: Amerikansk, Bar
Velegnet til: Barhygge, Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Operaen/Børsen
Anmeldt 29. marts 2016

Hard Rock er Hard Rock, men ikke her. Flere retter var udsolgte eller også var tilbehøret udskiftet med noget andet end på kortet.
Vi ventede lang tid på at få et bord, ventede igen på aftørring og ventede igen på betjening.
Så vælg noget andet, hvor kvaliteten er bedre.....

Tak, Jette B
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17. juli 2014 fra mobile enheder

Vi ventede og ventede på bord. Da vi fik det, gik det yderligere tid inden aftørring, derefter mere tid inden spisekort og derefter mere tid inden mulighed for at bestille. Shakes, bruchetta og pullpork var der ikke i dag og den alkoholfrie øl på kortet kendte de ikke til. Det positive var at der lå en Hagendaz isbutik ved siden af, hvor fik desserten.

• Stemning
Tak, Anders P
Anmeldt 1. juli 2014

Man siger intet nyt er godt nyt... Således også her, de holder fast ved den gode mad, den venlige opmærksomme betjening, og glæden ved happy hour... Altid glad når jeg forlader Hard Rock

Tak, Claus O
Anmeldt 1. oktober 2013

Vi blev virkelig skuffet, maden var lunken. Og der stod en til at ekspederer i shoppen, der var en lang kø, det er bare ikke godt nok.

Tak, DortheVerninge
Anmeldt 6. august 2012

Var inde og spise efter en lang shopping tur med kæresten. Der var 40 minutters ventetid, så vi blev smidt op i baren hvor vi fik 2 drinks og 2 shots (på husets regning). Maden var som sædvanlig fantastisk og atmosfæren som man kender den. Der var rent, personalet var dejligt smilende - som man kender fra Hard Rock! Thumps up herfra!

• Stemning
Tak, Sandvad_J

Rejsende, der kiggede på Hard Rock Cafe Paris, kiggede også på

Har du været i Hard Rock Cafe Paris? Fortæl om dine oplevelser!