“Fantastisk tapas restaurant med god stemning ”
Anmeldelse af Sourire Tapas Francaises

Sourire Tapas Francaises
Book med
Sourire Tapas Francaises er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 174 af 17.628 Restauranter i Paris
Kvarter: Odéon/Saint-Michel
Kvarter: Odéon/Saint-Michel
Anmeldt 4. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde kigget på en del forskellige restaurenter I Paris. Men endte med at tage på Sourire, da vi havde læst en masse gode ting på TripAdvisor.
Forventningerne var derfor høje. Disse blev dog indfriet til fulde! Alt maden var af topkvalitet, og smagte så lækkert. Servicen var helt i top. Selvom tjenerne havde travlt, følte man de tog sig tid til en, og de bevarede overblikket. Alt i alt en super oplevelse vi vil anbefale til en hver anden der skal skal til Paris og vil spise tapas.

Tak, Christian Breme... H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 29. december 2016 fra mobile enheder

Ville have fået 5 stjerner, hvis brødet havde været bedre.
Betjening i top med gode anbefalinger og det bestilte mad fremragende. God placering.

Tak, Morten P. H
Anmeldt 20. august 2016 fra mobile enheder

Virkelig lækker tapas og god service. Kan klart anbefales! Hyggelig beliggenhed tæt ved Notre Dame. En perle i paris...

Tak, Amanda B
Anmeldt 12. september 2015 fra mobile enheder

Skønt lille lækkert fransk tapas-sted. Stemningen var ægte parisisk, stedet var originalt indrettet og betjeningen var god. Deres kød var virkelig lækkert, men de indbagte ting blev lidt for indbagte i smagen. Gode priser for både mad og drikke. Vi (to personer) fik rigeligt af vin og mad for 80 euro. Et besøg værd.

Tak, Suneoder
Anmeldt 11. august 2015 fra mobile enheder

Jeg havde, med min kæreste samarbejde, fundet frem til denne lille perle blandt en gade af turist restauranter. Her tog vi hver tre forskellige retter, så vi kunne smage hinandens. Rigtig lækkert og udvalget var bredt. Den eneste ulempe der var ved aftens servering var burgeren, som vi havde bestilt medium. Den kom ud næsten rå, men på trods af det, var det en rigtig god oplevelse. Kunne klart finde på at komme tilbage igen!

Tak, Tobias R

Rejsende, der kiggede på Sourire Tapas Francaises, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Har du været i Sourire Tapas Francaises? Fortæl om dine oplevelser!