“Dejlig frokost”

Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Montmartre
Anmeldt 21. maj 2018 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her en søndag. Man kan ikke sidde udenfor som på så mange af de andre restauranter, men maden var god og portionerne gavmilde. Service var venlig, men ikke overdrevet.

Eneste dårlige var virkelig små borde og et meget lille toilet.

Tak, Peter K

Anmeldt 4. april 2018 fra mobile enheder

Jeg fik en pastaret med muslinger, som smagte fantastisk. Desuden fik vi kaffe amaretto og tiramisu til dessert som også var godt. Alt i alt en rigtig god restaurant, som helt sikkert er et besøg værd, hvis man er til det italienske køkken.

Tak, Ida C
Anmeldt 22. juni 2017 fra mobile enheder

Vi spiste på restauranten om aftenen. Det er en dejlig hyggelig lille restaurant. Betjeningen er venlig, god og service virker som en selvfølgelighed. Maden er ganske fin dog uden at være prangende. Vi hyggede os godt og kan anbefale stedet.

Tak, Flemming T
Anmeldt 17. august 2015 fra mobile enheder

Maden smagte fantastisk, god betjening og hyggelig intim restaurant, placeret væk fra større og mere trafikeret veje. Vi ente med at spise her flere dage og fortrød hver gang vi ikke gjorde!

Tak, Connector591870
Anmeldt 29. juli 2015 fra mobile enheder

Vi havde læst mange gode anmeldelser på denne restaurant og havde således store forventninger. Intet dårligt om betjening den var god, men allerede ved starten med tradionel bruschetta blev vi meget skuffet idet denne var uden nogen former smag. Vores pastaret indeholdt alt alt for meget tyk væde og som medførte smagen af væden blev alt for overdreven og ovennævnte kombineret med vi købte deres bedste hvidvin, som blev serveret alt for varmt, gjorde aftenen til stor skuffelse. Thomas

1  Tak, Thomas B

Rejsende, der kiggede på Ristorante Al Caratello, kiggede også på

Paris, Ile-de-France

Paris, Ile-de-France

Har du været i Ristorante Al Caratello? Fortæl om dine oplevelser!